Papa Roach – Reckless (Meggondolatlan)


Vivi kérésére! :)

Papa Roach – Reckless (Meggondolatlan)

Kérlek, bocsáss meg,
Míg leoltom a fényeket,
Nézem, ahogy ez az átkozott nap
Egy elrontott éjszakává válik,
Szóval vágj ki, dobj ki,
Mert meggondolatlan vagyok,
Én egy nyavalyás meggondolatlan szemétláda vagyok!

Meggondolatlan vagyok, annyira meggondolatlan,
Istenem, óvj meg ettől az őrülettől. [2x]

Törött üvegeken sétálok,
A múltam roncsaiból,
Be vagyok zárva egy ketrecbe,
Mert a magam foglya vagyok,
Vágj ki, dobj ki,
Mert meggondolatlan vagyok,
Én egy nyavalyás meggondolatlan szemétláda vagyok!

Meggondolatlan vagyok, annyira meggondolatlan,
Istenem, óvj meg ettől az őrülettől. [2x]

Hál istennek találtam egy nőt,
A nevemmel a szívében,
Engem nem könnyű szeretni,
Engem nehéz szeretni,
Sajnálom az őrületet,
De sajnos így lesz,
Mert a nőt is őrültté teszi,
Ha szeret egy meggondolatlan pasit.

Meggondolatlan vagyok, annyira meggondolatlan,
Istenem, óvj meg ettől az őrülettől. [4x]

Papa Roach – Reckless (Meggondolatlan)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

