Avril Lavigne – When You’re Gone (Mikor elmész)


Avril Lavigne – When You’re Gone (Mikor elmész)

Mindig szükségem volt az egyedüllétre,
Sosem gondoltam rá, hogy szükségem lesz rád, mikor sírok,
És a napok éveknek tűnnek, mikor egyedül vagyok,
És az ágy, ahol fekszel, be van vetve az oldaladon.

Mikor elsétálsz, én számolom a lépéseid,
Látod, hogy mennyire szükségem van rád?

Mikor elmész,
Hiányzol a szívemnek,
Mikor elmész,
Az arc, amilyen voltam, eltűnik,
Mikor elmész,
A szavak, amik kellenének, hogy átvészeljem a napot,
Hiányzol.

Sosem éreztem még ezt,
Minden, amit teszek, rád emlékeztet,
És a ruhák, amiket itt hagytál, a földön hevernek,
És olyan az illatuk mind neked, én mindent szeretek benned.

Mikor elsétálsz, én számolom a lépéseid,
Látod, hogy mennyire szükségem van  rád?

Mikor elmész,
Hiányzol a szívemnek,
Mikor elmész,
Az arc, amilyen voltam, az is eltűnik,
Mikor elmész,
A szavak, amik kellenének, hogy átvészeljem a napot,
Hiányzol.

Minket egymásnak teremtettek,
Örökké együtt,
Tudom így volt, igen,
Én csak azt akartam mindig, hogy tudd,
Mindent megtennék, odaadnám szívem, lelkem,
Nem kapok levegőt, érezni akarlak, igen.

Mikor elmész,
Hiányzol a szívemnek,
Mikor elmész,
Az arc, amilyen voltam, az is eltűnik,
Mikor elmész,
A szavak, amik kellenének, hogy átvészeljem a napot,
Hiányzol.

Vélemény, hozzászólás?

