Laurent Wolf – No Stress (Nincs stressz)


Jenő kérésére! :)

Laurent Wolf – No Stress (Nincs stressz)

Nem akarok ma dolgozni,
Talán csak itt akarok maradni,
Csak lazulni, mert akkor nincs stressz,
Tudom, hogy nem egy rettenetes bűn ez,
Valami különleges jár a fejemben,
Semmi sem fog stresszt okozni nekem,
Írtam a kicsimnek üzenetet,
Próbálom hazacsábítani,
Így akarom a napomat eltölteni,
Majd keresek valami alibit,
Mert nem akarom az időmet elpazarolni,
Nem akarok stresszes lenni,
Nem mintha lusta lennék,
Szerintem csak őrült,
Nem mintha lusta lennék,
Szerintem csak őrült,
Nem mintha lusta lennék,
Szerintem csak őrült,
Nem mintha lusta lennék,
Csak őrült.

Nincs stressz.

Szerintem csak őrült.
Nincs értelme harcolni az érzéseim ellen,
Mert nem nyomasztó az élet,
Nincs értelme harcolni az érzéseim ellen,
Mert nem nyomasztó az élet,

Nincs stressz.
Ó-ó!

Nem akarok ma dolgozni,
Nem akarok ma dolgozni,
Nem akarok ma dolgozni,
Talán csak itt akarok maradni,
Csak lazulni, mert akkor nincs stressz,
Tudom, hogy nem egy rettenetes bűn ez,
Valami különleges jár a fejemben,
Semmi sem fog stresszt okozni nekem,
Írtam a kicsimnek üzenetet,
Próbálom hazacsábítani,
Így akarom a napomat eltölteni,
Majd keresek valami alibit,
Mert nem akarom az időmet elpazarolni,
Nem akarok stresszes lenni,
Nem mintha lusta lennék,
Szerintem csak őrült,
Nem mintha lusta lennék,
Szerintem csak őrült,
Nem mintha lusta lennék,
Szerintem csak őrült,
Nem mintha lusta lennék,
Csak őrült.

Nincs stressz.

Szerintem csak őrült,
Nem lehangolt.
Nem akarok ma dolgozni,
Ó-ó,
Nem akarok ma dolgozni,
Nem akarok ma dolgozni,
Ó-ó,
Nem akarok ma dolgozni.

Nincs értelme harcolni az érzéseim ellen,
Mert nem nyomasztó az élet,
Nincs értelme harcolni az érzéseim ellen,
Mert nem nyomasztó az élet.

Nem akarok ma dolgozni,
Ó-ó,
Nem akarok ma dolgozni,
Nincs stressz,
Nem akarok ma dolgozni,
Ó-ó,
Nem akarok ma dolgozni.

Vélemény, hozzászólás?

