One Direction – Little Things (Apró dolgok)


One Direction – Little Things (Apró dolgok)

[Zayn]
A kezed beleillik az enyémbe,
Mintha csak nekem készült volna,
De ezt figyelembe véve,
Ennek így kellett lennie,
És én egybeolvadok a nyakadon a szeplőkkel,
És már van értelme az egésznek nekem.

[Liam]
Tudom, hogy sosem szeretted,
A ráncokat a szemed alatt,
Mikor mosolyogsz,
Sose szeretted,
A hasad vagy a combod,
A gödröcskéket a hátadon,
De én örökké szeretem mind.

[Zayn és Liam]
Nem hagyom, hogy ezek az apró dolgok kicsússzanak a számon,
De ha mégis,
Te vagy az,
Ó, te vagy az, akivé összeállnak,
Szerelmes vagyok beléd,
És az összes apró dologba.

[Louis]
Nem tudsz elaludni egy csésze tea nélkül,
És talán ez az oka annak, hogy álmodban beszélsz,
És az összes beszélgetés, a titkok, miket megtartok,
Bár ennek nincs értelme szerintem.

[Harry]
Tudom, hogy sosem szeretted,
A hangodat egy felvételen,
Sosem akartad tudni,
Hogy mennyi a súlyod,
Még mindig bele kell tömnöd magad a farmerba,
De te tökéletes vagy számomra.

[Harry és Niall]
Nem hagyom, hogy ezek az apró dolgok kicsússzanak a számon,
De ha igaz lenne,
Te vagy az,
Te vagy az, akivé összeállnak,
Szerelmes vagyok beléd,
És az összes apró dologba.

[Niall]
Fele annyira sem szereted magad, mint ahogy én téged,
Sosem álltál jól magadhoz, drágám, de szeretném, ha így lenne,
Ha elmondom, hogy én itt vagyok neked,
Talán majd úgy szereted magad, ahogy én téged.

[Harry]
És én csak hagyom, hogy ezek az apró dolgok kicsússzanak a számon,
Mert te vagy az,
Ó, te vagy az,
Te vagy az, akivé összeállnak,
Szerelmes vagyok beléd,
És az összes apró dologba.

[Mindenki]
Nem hagyom, hogy ezek az apró dolgok kicsússzanak a számon,
De ha igaz lenne,
Te vagy az,
Te vagy az, akivé összeállnak,
Szerelmes vagyok beléd,
És az összes apró dologba.

Vélemény, hozzászólás?

