Adele – Dont you remember? (Nem emlékszel?)


Adele – Dont you remember? (Nem emlékszel?)

Mikor látlak újra?
Itt hagytál köszönés nélkül, egy szó nélkül,
Nem volt búcsúcsók, hogy lezárhassuk,
Nem tudtam, hogy már itt tartunk.

Tudom, hogy ingatag és keserű a szívem,
Tekintetem elkalandozik, fáj a fejem…

De nem emlékszel? Nem emlékszel?
Arra, hogy miért szerettél,
Kicsim, kérlek, emlékezz egyszer még.

Mikor jutottam utoljára eszedbe?
Vagy már teljesen eltűntem az emlékezetedből?
Sokat gondolkozom, hogy hol rontottam el,
De minél többet, annál kevésbé tudom.

Tudom, hogy ingatag és keserű a szívem,
Tekintetem elkalandozik, fáj a fejem…

De nem emlékszel? Nem emlékszel?
Arra, hogy miért szerettél,
Kicsim, kérlek, emlékezz egyszer még.

Adtam neked teret, hogy lélegezz,
Tartottam a távolságot, hogy szabad lehess,
És remélem, megtalálod a hiányzó darabot,
Ami majd visszavezet hozzám.

Miért nem emlékszel? Nem emlékszel?
Arra, hogy miért szerettél,
Kicsim, kérlek, emlékezz egyszer még.

Mikor látlak újra?

Vélemény, hozzászólás?

