Lady Gaga – Monster (Szörnyeteg)


Lady Gaga – Monster (Szörnyeteg)

Ne szólíts Gagának,
Ilyet még nem láttam,
Ne nézz így rám,
Megdöbbentesz.

Megette a szívem, me-me-megette a szívem,
(Te kis szörnyeteg)
Megette a szívem, ki-ki-kiette a szívem,
(Megdöbbentesz)

Megette a szívem, me-me-megette a szívem, [2x]

Nézz rá, nézz rám,
Az a fiú rossz, és őszintén,
Ő egy farkas álruhában,
De nem tudom befejezni azoknak az ördögi szemeknek a bámulását…

Megkérdeztem a barátnőmet, hogy látott-e már téged ezelőtt,
Motyogott valamit, amíg mi a padlóra kerültünk, bébi,
Lehet, hogy basztunk, nem vagyok benne biztos, nem lesz ismétlés,
De valami azt súgja, már láttam őt, igen.

Az a fiú egy szörnyeteg,
Az a fiú egy szörnyeteg,
Az a fiú egy szörnyeteg,
Az a fiú egy szörnyete-e-e-eg.

Megette a szívem,
(Szeretem azt a lányt)
Megette a szívem,
(Beszélni akarok vele, nagyon dögös)
Megette a szívem,
(Szeretem azt a lányt)
Megette a szívem,
(Beszélni akarok vele, nagyon dögös)

Megnyalta a száját és azt mondta,
“Te lány, elég jól nézel ki ahhoz, hogy ehess.”
Átkarolt,
Azt mondtam, “Te fiú, vedd le rólam a mancsodat”

Megkérdeztem a barátnőmet, hogy látott-e már téged ezelőtt,
Motyogott valamit, amíg mi a padlóra kerültünk, bébi,
Lehet, hogy basztunk, nem vagyok benne biztos, nem lesz ismétlés,
De valami azt súgja, már láttam őt, igen.

Az a fiú egy szörnyeteg,
Az a fiú egy szörnyeteg,
Az a fiú egy szörnyeteg,
Az a fiú egy szörnyete-e-e-eg.

Megette a szívem,
(Szeretem azt a lányt)
Megette a szívem,
(Beszélni akarok vele, nagyon dögös)
Megette a szívem,
(Szeretem azt a lányt)
Megette a szívem,
(Beszélni akarok vele, nagyon dögös)

Megette a szívem, megette a szívem,
Helyette most szörnyeteg lett az ágyamban,
Megette a szívem, megette a szívem,
Helyette most szörnyeteg lett az ágyamban.

Én csak táncolni akartam, de ő hazavitt,
Ó-ó, egy szörnyeteg volt az ágyamban,
Csókolóztunk a metrón,
Letépte a ruháimat.
Megette a szívem, aztán megette az agyam.
(Szeretem azt a lányt, beszélni akarok vele, nagyon dögös)

Megette a szívem,
Me-me-megette a szívem,
(Szeretem azt a lányt)
Megette a szívem,
(Beszélni akarok vele, nagyon dögös)

Az a fiú egy szörnyeteg,
(Tudnám szeretni?) [3x]

Az a fiú egy szörnyete-e-e-eg.

Vélemény, hozzászólás?

