RED – Lost (Elveszve)


RED – Lost (Elveszve)

Álmodhatnék még egyszer?
Tehetetlenségbe merülök,
Egyre jobban az útvesztőbe vezetsz,
Én nem félek…

Elvesztem benned, bárhová futok,
Bárhová fordulok, valami újat találok,
Elvesztem benned, nem tudok harcolni ellene,
Nem tudok elmenekülni,
Leélném az életem, elveszve benned! Elveszve benned!

A suttogásod kitölti az üres termeket,
A kiáltásod alapján kereslek,
Én vagyok a kapocs, téged üldözlek,
Szükségem van rád.

Elvesztem benned, bárhová futok,
Bárhová fordulok, valami újat találok,
Elvesztem benned, nem tudok harcolni ellene,
Nem tudok elmenekülni,
Leélném az életem, elveszve benned!

Itt soha nem tudnék ugyanaz maradni,
Valami, amit soha nem tudnék elfelejteni,
Soha nem tudnék félrenézni,
Elvesztem benned!
Mindennek vége!

Elvesztem benned! Bárhová futok…
Elvesztem benned! Bárhová futok…
Elvesztem benned!
Elvesztem benned!

Vélemény, hozzászólás?

