Pixie Lott – Broken Arrow (Törött nyíl)


Pixie Lott – Broken Arrow (Törött nyíl)

Mit csinálsz, mikor elakadsz?
Mert az egyetlen, akit szerettél,
Elhagyott téged,
És nem tudod a fájdalmat elviselni,
És most próbálsz megjavítani,
Mit ő tett, megfoltozni,
Megtalálom majd a hiányzó darabom,
De még mindig csak őt hiányolom,
Hiányolom, őt hiányolom,
Ó, hiányolom, hiányolom, hiányolom.

És az első sorban ülsz most,
Az első akarsz lenni,
Az ablakom alatt várakozol,
Minden időd nekem adod,
Te lehetnél a hősöm,
Ha el tudnám engedni,
De a szerelme még mindig él bennem,
Mint egy törött nyíl,
Mint egy törött nyíl.

Ő egy tüske a testemben,
Amit nem tudok kivenni,
Ellopja a lélegzetem,
Mikor itt vagy körülöttem,
És most megpróbálsz meggyőzni,
Hogy Ő nem éri meg,
De te nem teszel teljessé,
Ő az én hiányzó darabom,
Hiányolom, őt hiányolom,
Ó, hiányolom, hiányolom, hiányolom.

És az első sorban ülsz most,
Az első akarsz lenni,
Az ablakom alatt várakozol,
Minden időd nekem adod,
Te lehetnél a hősöm,
Ha el tudnám engedni,
De a szerelme még mindig él bennem,
Mint egy törött nyíl,
Mint egy törött nyíl.

Mit teszel,
Mikor a szíved kétfelé szakad?
Jól érzed magad, de belül eltörtél,
Érzed a szerelmet, de nem tudod megragadni,
Mikor megtaláltad a megfelelőt, de a rossz időben.

És az első sorban ülsz most,
Az első akarsz lenni,
Az ablakom alatt várakozol,
Minden időd nekem adod,
Te lehetnél a hősöm,
Ha el tudnám engedni,
De a szerelme még mindig él bennem,
Mint egy törött nyíl,
Mint egy törött nyíl.

Vélemény, hozzászólás?

