Adam Lambert – Tresspassing (Átjárás)


Adam Lambert – Tresspassing (Átjárás)

Nos, sétálgattam egy kicsit
Mikor megláttam ezt a táblát
Így állt: “Ki vagy és honnan jössz?
Nem szeretjük a látogatókat”
“Tilos az átjárás” mondta
Legalábbis ezt tudtam leolvasni
Tilos az átjárás? A nagy francokat!
Várj csak míg kapsz belőlem egy kicsit!

Egyik nap túrázgattam és akkor láttam meg
A világ amibe belenyúltam lehet a valóság
Remek volt és ekkor kapaszkodtam fel az optimista vonalra
Amint elértem azt a hegycsúcsot, elvesztettem az eszem
Nem kell nekem szimpátia
Nem fogok sírni vagy nyafogni
A fény és a szabadság az életem
És ragyogok mikor ragyogni akarok.
Ettől lefagy az arcukról a vigyor
Most már nincs visszaút.
Gyerünk!

Nos, sétálgattam egy kicsit
Mikor megláttam ezt a táblát
Így állt: “Ki vagy és honnan jössz?
Nem szeretjük a látogatókat”
“Tilos az átjárás” mondta
Legalábbis ezt tudtam leolvasni
Tilos az átjárás? A nagy francokat!
Várj csak míg kapsz belőlem egy kicsit!
Az én táskám nincs tele szarsággal
Ezt az egyet elhiheted
A szívem arany, a testem üveg
Gyere bébi, hát nem látod?
Nem kell nekem GPS
Hogy megmutassa merre menjek
De fordulhatok az északi sark felé is
És megmutatom mi az az igazi hideg
Nem kell nekem szimpátia
Nem fogok sírni vagy nyafogni
A fény és a szabadság az életem
És ragyogok mikor ragyogni akarok.
Ettől lefagy az arcukról a vigyor
Most már nincs visszaút.
Gyerünk!

Nos, sétálgattam egy kicsit
Mikor megláttam ezt a táblát
Így állt: “Ki vagy és honnan jössz?
Nem szeretjük a látogatókat”
“Tilos az átjárás” mondta
Legalábbis ezt tudtam leolvasni
Tilos az átjárás? A nagy francokat!
Várj csak míg kapsz belőlem egy kicsit!
Várj csak míg kapsz belőlem egy kicsit!
Mondom várj csak míg kapsz belőlem egy kicsit!

Nem maradok otthon
Van dolgom máshol
Nem maradok otthon
Nem, nem, nem
Hey, hey, hey
Heyeah, yeah, yeah!
Nem kell nekem szimpátia
Nem fogok sírni vagy nyafogni
A fény és a szabadság az életem
És ragyogok mikor ragyogni akarok.
Heh heh
Heh heh
Heh heh
Heh heh
Gyerünk!

Nos, sétálgattam egy kicsit
Mikor megláttam ezt a táblát
Így állt: “Ki vagy és honnan jössz?
Nem szeretjük a látogatókat”
“Tilos az átjárás” mondta
Legalábbis ezt tudtam leolvasni
Tilos az átjárás? A nagy francokat!
Várj csak míg kapsz belőlem egy kicsit!

Vélemény, hozzászólás?

