Nicki Minaj feat Justin Bieber – Beauty And A Beat (Szépség és egy ütem)


Ma egy koprodukciót kaptok, a Justinos részeket bettynaaa, a Nicki Minajosakat pedig én fordítottam. Enjoy.

Justin Bieber ft. Nicki Minaj – Beauty And A Beat (Szépség és egy ütem)

[Nicki Minaj]
Ja, pénz, Nicki Minaj, Justin

[Justin Bieber]
Ma este megmutatlak, ma este meg akarlak mutatni, (eh eh eh)
Hogy mid van, többet ér, mint egy milliárd. (eh eh eh)
Ma este úgy partizunk, mintha 3012 lenne,
Meg akarom mutatni a legjobb dolgokat neked,
Szóval csak felejtsd el a világot, légy fiatal,
Én eljövök érted, én eljövök érted.

Mert minden, ami kell nekem,
Az egy szépség és egy ütem,
Aki majd teljessé teszi az életem,
Minden csak rólad szól,
Mikor a zenére mozogsz,
Bébi, csináld úgy, ahogy akarod,
Mert…

Ring a tested, kislány, érzem, ahogy ring a tested. (eh eh eh)
Hajolj csak meg, most a legjobb úton vagy (eh eh eh)
Ma este úgy partizunk, mintha 3012 lenne,
Meg akarom mutatni a legjobb dolgokat neked,
Szóval csak felejtsd el a világot, légy fiatal,
Én eljövök érted, én eljövök érted.

Mert minden, ami kell nekem,
Az egy szépség és egy ütem,
Aki majd teljessé teszi az életem,
Minden csak rólad szól,
Mikor a zenére mozogsz,
Bébi, csináld úgy, ahogy akarod,

[Nicki Minaj]
Időben, tintavonal, minden ribancot fekve kinyomok
Világkörüli túra, ez az enyém, tíz kicsi betű egy nagy táblán
Justin Bieber, tudod, hogy meggyúlik a közönség
Bucikat elő, virsli, de egy szemem nyitva lesz és keresi Selenát
Szépség, szépség és egy ütem
Keleti szépség, a pap gyönyörű vallomása
Szörnyeteg, szépség az utcákról, sosem múlunk ki
Akármikor a szépség üti az ütemet
(Yeah, yeah, yeah, menjünk, menjünk)

[Justin Bieber]
Ring a tested, kislány, érezni akarom ahogy ring a tested.

Mert minden, ami kell nekem,
Az egy szépség és egy ütem,
Aki majd teljessé teszi az életem,
Minden csak rólad szól,
Mikor a zenére mozogsz,
Bébi, csináld úgy, ahogy akarod,
Mert…

Vélemény, hozzászólás?

