Ed Sheeran – Give Me Love (Szeress engem)


Ed Sheeran – Give Me Love (Szeress engem)

Szeress engem, úgy, mint ő,
Mert mostanában egyedül ébredek,
Az ingemre hullott könnycseppekkel,
Azt mondtam, hogy elengedem,
És hogy majd harcolok magam ellen,
Talán felhívlak ma este,
Miután alkohollá vált a vérem,
Nem, én csak szeretnélek átkarolni.

dszinfo

Adj egy kis időt nekem vagy égesd el,
Elbújunk, hogy megváltozhasson minden,
Csak érezni akarom az ajkaid izét,
Ó, szeress engem,
Ó, szeress engem,
Ó, szeress engem,
Ó, szeress engem,
Ó, szeress engem.

Szeress úgy, ahogy eddig még soha,
Mert mostanában mindig csak vágyakozom,
És rég volt már, de még ugyanazt érzem,
Talán el kéne engedjelek,
Tudod, hogy harcolok magam ellen,
És hogy talán felhívlak ma este,
Miután alkohollá vált a vérem,
Nem, én csak szeretnélek átkarolni.

Adj egy kis időt nekem vagy égesd el,
Elbújunk, hogy megváltozhasson minden,
Csak érezni akarom az ajkaid izét,
Ó, szeress engem,
Adj egy kis időt nekem vagy égesd el,
Elbújunk, hogy megváltozhasson minden,
Csak érezni akarom az ajkaid izét,
Ó, szeress engem,
Ó, szeress engem,
Ó, szeress engem,
Ó, szeress engem,
Ó, szeress engem.

Ó, szeress engem, szerelmem! [12x]

Ó, szeress engem! [4x]

Vélemény, hozzászólás?

