The Lumineers – Ho Hey


The Lumineers – Ho Hey

(Ho!) Próbálok helyesen cselekedni,
(Hey!) Magányos életet élek,
(Ho!) Helyette itt alszom,
(Hey!) Itt alszom az ágyamban,
(Ho!) Itt alszom az ágyamban.(Hey!)

(Ho!) Szóval mutasd, családom,
(Hey!) A vért, amit véreznem kéne,
(Ho!) Nem tudom hová tartozom,
(Hey!) Nem tudom hol rontottam el,
(Ho!) De legalább tudok dalt írni. (Hey!)

Én hozzád tartozom, te hozzám tartozol, te vagy az én édesem,
Én hozzád tartozom, te hozzám tartozol, te vagy az én édesem.

(Ho!) Nem hiszem, hogy illenél hozzá,
(Hey!) Nézd meg mi lehetett volna ha,
(Ho!) Felszállsz egy buszra Chinatownra,
(Hey!) A Canalon álltam volna,
(Ho!) És a Boweryn, (Hey!)
(Ho!) És ő ott állt volna mellettem. (Hey!)

Én hozzád tartozom, te hozzám tartozol, te vagy az én édesem,
Én hozzád tartozom, te hozzám tartozol, te vagy az én édesem.

És a szerelem, arra van most szükségünk,
Reménykedjünk benne,
Mert, ó, elvérzünk.

Én hozzád tartozom, te hozzám tartozol, te vagy az én édesem,
Én hozzád tartozom, te hozzám tartozol, te vagy az én édesem.

Vélemény, hozzászólás?

