James Morrison – You give me something (Adtál valamit)


Ildikó kérésére!

James Morrison – You give me something (Adtál valamit)

Velem akarsz maradni reggel
Csak akkor ölelsz mikor alszom
Sosem tudtam előrébb jutni
Most viszont túl mélyre süllyedtem
Minden porcikáért ami téged akar
Egy másik visszalép

Mert adtál valamit
Ami megrémit, rendben
Ebből lehet semmi is
De adok neki egy esélyt
Kérlek adj nekem valamit
Mert egy nap talán igazán megismersz majd

Már így is órákon át vártál
Csak hogy egy kis időt egyedül légy velem
És meg kel mondjam, sosem hoztam neked virágokat
Sosem tudtam megérteni mit jelentenek
Sose gondotam, hogy szeretni fogok valakit
Aki valaki másnak az álma

Mert adtál valamit
Ami megrémit, rendben
Ebből lehet semmi is
De adok neki egy esélyt
Kérlek adj nekem valamit
Mert egy nap talán igazán megismersz majd

De talán pont túl késő
És a kimondatlan szavak
Kicsúsznak mindenképp

Mert adtál valamit
Ami megrémit, rendben
Ebből lehet semmi is
De adok neki egy esélyt
Kérlek adj nekem valamit

Mert adtál valamit
Ami megrémit, rendben
Ebből lehet semmi is
De adok neki egy esélyt
Kérlek adj nekem valamit
Mert egy nap talán igazán megismersz majd

Vélemény, hozzászólás?

