Kylie Minogue ft. Nick Cave – Where The Wild Roses Grow (Ahol a vadrózsák nőnek)


Lászlóné kérésére!:)

Kylie Minogue ft. Nick Cave – Where The Wild Roses Grow (Ahol a vadrózsák nőnek)

Úgy hívtak, hogy Vad Rózsa,
De az én nevem Elisa Day volt,
Hogy miért hívtak úgy, nem tudom,
Mert a nevem Elisa Day volt.

Az első pillanatban mikor megláttam, tudtam, hogy ő az egyetlen,
Ahogy mosolygott és a szemembe nézett,
Mert az ajkai a rózsa színeiben pompáztak,
Lent nőnek a folyónál, mind véres és vad.

Mikor bekopogott ajtómon, és belépett,
A reszketésem elmúlt erős ölelésében,
Ő lenne az első férfi az életemben, és óvatos kezeivel,
Letörölte arcomról a legördülő könnyeket.

Úgy hívtak, hogy Vad Rózsa,
De az én nevem Elisa Day volt,
Hogy miért hívtak úgy, nem tudom,
Mert a nevem Elisa Day volt.

A második napon vettem neki virágot,
Ő volt a leggyönyörűbb nő kit valaha láttam,
Azt mondtam, “Tudod, hogy hol nőnek a vad rózsák
Olyan illatosra, vörösre és szabadra?”

A második napon adott egy szál rózsát,
Azt mondta: “Nekem adod veszteségeid s bánatodat?”
Feküdtem az ágyon, bólintottam,
“Ha megmutatom a rózsákat, követnél engem?”

Úgy hívtak, hogy Vad Rózsa,
De az én nevem Elisa Day volt,
Hogy miért hívtak úgy, nem tudom,
Mert a nevem Elisa Day volt.

A harmadik napon elvitt a folyóhoz,
Megmutatta a rózsákat és megcsókolt,
És az utolsó mit hallottam egy motyogott szó volt,
Ahogy egy sziklával térdelt a kezében fölöttem.

Az utolsó napon elvittem oda, hol a vad rózsák nőnek,
Ott feküdt a parton, a szél táncolt felette,
Ahogy elköszöntem, azt mondtam, “Minden szépségnek meg kell halnia”
És egy rózsát ültetettem fogai közé.

Úgy hívtak, hogy Vad Rózsa,
De az én nevem Elisa Day volt,
Hogy miért hívtak úgy, nem tudom,
Mert a nevem Elisa Day volt.
A nevem Elisa Day volt.
Mert a nevem Elisa Day volt.

Vélemény, hozzászólás?

