Andrea Bocelli – Romanza (Románc)


Atlaszpapa kérésére! :)

Andrea Bocelli – Romanza (Románc)

Már érzem,
Már érzem a halált,
Viszont a csend azt akarja, hogy aludjak.

A szemeimmel,
Keresem, mikor jössz,
De eltávolodsz tőlem,
Mint az utolsó fátyol,
Mint az utolsó ég,
Mint az utolsó csók.

Lehet, hogy az én hibám,
Lehet, hogy a te hibád,
De csak a gondolat maradt.

Az életem,
Az életem így,
Minden vagy semmi.
Talán bármelyik…De miért?

A kezeivel,
Csak ő éri el, mit kerestem,
Megölel,
Lassan elhagy,
Lassan ölel,
Lassan… engem keres.

Ah, talán az én hibám,
Ah talán a te hibád,
Csak a képed maradt nekem.

Hívom a szerelmet,
Hívom a szerelmet,
Hívom a szerelmet,
De dugó van a szívemben,
Így nem fáj a fájdalom.

Ez egy sivatag,
Ezek az emberek
Homokkal
A szívükben élnek.

És te,
Nem érezlek többet,
Nem látlak többet,
Van bátorságom hogy,
Elmondjam,
Az erőt, ami itt van veled,
Üdvözlégy Mária, üdv Mária.

Ah, lehet az én hibám,
Ah, lehet az én hibám,
Ez maradt,
Csak ez maradt.

Érzem,
Nem tudok többé érezni,
Itt a csend,
Ő elment aludni,
Már el is ment aludni.

Vélemény, hozzászólás?

