Five For Fighting – Superman


Jennifer kérésére! :)

Five For Fighting – Superman

Nincs rá esélyem, hogy repüljek,
Nem vagyok annyira naiv,
Csak meg kell találnom,
Az énem jobbik felét.

Én több vagyok egy madárnál, több vagyok egy repülőnél,
Több vagyok, mint pár csinos arc egy vonat mellett,
És nem könnyű, hogy önmagam legyek.

Bárcsak tudnék sírni,
Térdeimre hullani,
Találni egy utat, mi hamis,
Egy otthonról, mit sosem láthatok.

Talán hihetetlennek hangzik, de ne legyél naiv,
Még a hősök is vérezhetnek,
Talán zavart vagyok, de úgysem értesz egyet,
Még a hősök is álmodhatnak,
Nem könnyű, hogy önmagam maradjak.

Fel, fel, és távol, távol magamtól,
Minden rendben, nyugodtan alhatsz ma,
Nem vagy őrült, vagy ilyesmi.

Nincs rá esélyem, hogy repüljek,
Nem vagyok annyira naiv,
A férfiaktól nem azt várják,
Hogy felhőkkel a lábai között szálljon.

Én csak egy férfi vagyok, egy buta piros lepedőben,
Kryptonite-ot ások ebben az utcában,
Csak egy férfi, egy vicces piros lepedőben,
Különleges dolgokat keresve a lelkemben,
A lelkemben
A lelkemben,
Igen, a lelkemben,
A lelkemben.

Csak egy férfi vagyok,
Egy vicces piros lepedőben,
Csak egy férfi vagyok,
Egy álmot keresve.

Csak egy férfi vagyok,
Egy vicces piros lepedőben,
És nem könnyű,
Nem könnyű, hogy önmagam legyek.

Vélemény, hozzászólás?

