Shakira – Whenever, Wherever (Akármikor, akárhol)


Mazsi kérésére!:)

Shakira – Whenever, Wherever (Akármikor, akárhol)

Szerencse, hogy olyan messze születtél,
Mindketten viccelődhetünk a távolsággal,
Szerencse, hogy szeretem a külföldi tájakat,
Szerencsés a tény, hogy létezel.

Kicsim, megmásznám egyedül az Andokot,
Megszámolnád a szeplőket a testeden,
Sosem tudtam elképzelni, hogy csak
10 millió mód van rá hogy szeressünk valakit.

Le ro lo le lo le, Le ro lo le lo le
Hát nem látod?
A lábaid előtt heverek.

Akármikor, akárhol,
Mi egymáshoz tartozunk,
Én ott leszek, és te is közel leszel,
Ez az alku, kedvesem.
Na most, az a helyzet,
Nem kell többé töprengened,
Játszhatunk a fülünk segítségével is,
De ez az alku, kedvesem.

Szerencse, hogy az ajkaim nem csak motyognak,
Mint egy szökőkút, öntenek csókokat,
Szerencse, hogy a melleim kicsik és alázatosan,
Legalább nem kevered össze a hegyekkel,
Szerencse, hogy erős lábaim vannak, mint anyámnak,
Hogy futni tudjak, mikor szükségem van rá,
És ez a két szem, mi másnak nincs,
Aznap mikor elmész, folyót fog sírni.

Le ro le le lo le, Le ro le le lo le
A lábaid előtt,
A lábaid előtt heverek.

Akármikor, akárhol,
Mi egymáshoz tartozunk,
Én ott leszek, és te is közel leszel,
Ez az alku, kedvesem.
Na most, az a helyzet,
Nem kell többé töprengened,
Játszhatunk a fülünk segítségével is,
De ez az alku, kedvesem.

Le ro le le lo le, Le ro le le lo le
Gondolkozz hangosan
Mondd ki
Le ro lo le lo le lo le
Mondd el még egyszer
Hogy te majd
Elveszve élsz majd a szemeimben

Akármikor, akárhol,
Mi egymáshoz tartozunk,
Én ott leszek, és te is közel leszel,
Ez az alku, kedvesem.
Na most, az a helyzet,
Tetőtől talpig megkaptál engem,
Nincs már mitől félni,
Ha tényleg te is azt érzed, mit én.

Vélemény, hozzászólás?

