Christina Perri – A Thousand Years (Ezer év)


 Christina Perri – A Thousand Years (Ezer év)

A szív gyorsabban ver,
Színek és ígéretek,
Bátor mégis hogy legyek,
Mégis hogy szeressek, ha félek,
Hogy elesek?
De ahogy nézem, hogy egyedül állsz,
Minden kétségem,
Eltűnik valahogy hirtelen.
Egy lépéssel közelebb.

dszinfo

Meghaltam minden nap,
Rád vártam,
Kedvesem, ne félj,
Én már szeretlek
Ezer éve,
Tovább foglak szeretni,
Még ezer évre.

Az idő megáll, még,
Mindig gyönyörű az egész lénye,
Én bátor leszek,
Nem hagyom senkinek,
Hogy elvegye,
Mi itt van a lelkemben,
Minden lélegzet,
Minden óra, erre emlékeztet.
Egy lépéssel közelebb.

Meghaltam minden nap,
Rád vártam,
Kedvesem, ne félj,
Én már szeretlek
Ezer éve,
Tovább foglak szeretni,
Még ezer évre.

És én egész végig hittem,
Hogy megtalálhatlak,
Az idő elhozta,
A szívedet nekem,
Én már szeretlek
Ezer éve,
Tovább foglak szeretni,
Még ezer évre.
Egy lépéssel közelebb.
Egy lépéssel közelebb.

Meghaltam minden nap,
Rád vártam,
Kedvesem, ne félj,
Én már szeretlek
Ezer éve,
Tovább foglak szeretni,
Még ezer évre.

És én egész végig hittem,
Hogy megtalálhatlak,
Az idő elhozta,
A szívedet nekem,
Én már szeretlek
Ezer éve,
Tovább foglak szeretni,
Még ezer évre.

Christina Perri – A Thousand Years (Ezer év)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

