The Pussycat Dolls ft. will.i.am – Beep (Sípolás)


Barbika kérésére!:)

The Pussycat Dolls ft. will.i.am – Beep (Sípolás)

[will.i.am]
Vicces, hogy a férfi mindig a …-ra gondol,
Tényleg nagy szívetek van, de én nézem a …
Tényleg nagy agyatok van, de én nézem a …
Kislány, nekem nem fáj mikor nézem a …

[PCD]
Le***rom,
Nézd csak a …
Mert nem jelent semmit, ha nézed a …
Én teszem a dolgomat, amíg te játszol a …
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha

Minden fiú ugyanolyan,
A hetedik osztály óta,
Próbálnak elcsábítani,
Próbálnak. (Ha, ha-ha, ha, ha-ha)
Mindig van valami tervük,
Hogy ők legyenek nekem az egyetlen férfiak,
Át akarnak karolni az erős kezeikkel,
Akarnak. (Ha, ha-ha, ha, ha-ha)
Mindig lekoptatom őket,
De ők mindig visszajönnek,
Kérdezik, hogy ráérek-e,
Ez nem így megy, az út lefelé visz.

Mert ők csak a
Csak a … akarják, ha, ha-ha,
Ha, ha-ha,
Csak azt akarják amit akarnak,
De, na, ah-ah,
Na, ah-ah.

[will.i.am]
Vicces, hogy a férfi mindig a …-ra gondol,
Tényleg nagy szívetek van, de én nézem a …
Tényleg nagy agyatok van, de én nézem a …
Kislány, nekem nem fáj mikor nézem a …

[PCD]
Le***rom,
Nézd csak a …
Mert nem jelent semmit, ha nézed a …
Én teszem a dolgomat, amíg te játszol a …
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha

Tudtad. hogy a nem,
Nem jelent igent, nemet jelent?
Szóval csak figyelj, adj egy percet,
Had dobjam be a két centet,
Egy, csak türelemmel,
Nem sietünk,
Mintha nyugtalan lennél,
És kettő, túl agresszív vagy,
Próbálod elérni a (Ahh)

Tudod, amit én tudok?
És én nem akarok odamenni.

Mert ők csak a
Csak a … akarják, ha, ha-ha,
Ha, ha-ha,
Csak azt akarják amit akarnak,
De, na, ah-ah,
Na, ah-ah.

[will.i.am]
Vicces, hogy a férfi mindig a …-ra gondol,
Tényleg nagy szívetek van, de én nézem a …
Tényleg nagy agyatok van, de én nézem a …
Kislány, nekem nem fáj mikor nézem a …

[PCD]
Le***rom,
Nézd csak a …
Mert nem jelent semmit, ha nézed a …
Én teszem a dolgomat, amíg te játszol a …
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha

[PCD]
Oh, rosszalkodsz, látom,
Mocskosan akarod, de oh, nos,
Haver, amit te nyújthatnál nekem,
Az valami olyasmi,
Ami nekem nem kell.
Hey!

[will.i.am]
Vicces, hogy a férfi mindig a …-ra gondol,
Tényleg nagy szívetek van, de én nézem a …
Tényleg nagy agyatok van, de én nézem a …
Kislány, nekem nem fáj mikor nézem a …

[PCD]
Le***rom,
Nézd csak a …
Mert nem jelent semmit, ha nézed a …
Én teszem a dolgomat, amíg te játszol a …
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha

[will.i.am]
Vicces, hogy a férfi mindig a …-ra gondol,
Tényleg nagy szívetek van, de én nézem a …
Tényleg nagy agyatok van, de én nézem a …
Kislány, nekem nem fáj mikor nézem a …

[PCD]
Le***rom,
Nézd csak a …
Mert nem jelent semmit, ha nézed a …
Én teszem a dolgomat, amíg te játszol a …
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha

 

Vélemény, hozzászólás?

