Britney Spears – Autumn Goodbye (Őszi búcsúzás)


Barbika kérésére!:)

Britney Spears – Autumn Goodbye (Őszi búcsúzás)

Sose ígértem neked boldog véget,
Sose mondtad, hogy nem siratnál meg,
De a nyári szerelem melegen tart minket
Az őszi búcsúzás után, őszi búcsúzás,
Őszi búcsúzás.

Rád gondolok, és a szerelemre az életünkben,
Az édes nyári időben,
Annyira szomorú, de igaz, (olyan igaz, olyan igaz)
Magunk mögött kell hagynunk,
A szívünkben, az eszünkben.

Áprilistól, szeptemberen át,
Édes-keserű volt a szerelmünk,
Ne felejtsd el,
Én emlékszem.

Sose ígértem neked boldog véget,
Sose mondtad, hogy nem siratnál meg,
De a nyári szerelem melegen tart minket
Az őszi búcsúzás után, őszi búcsúzás,
Őszi búcsúzás. [2x]

Az emlékek elhalványulhatnak,
De a szívemben külön hely van a mosolyodnak,
És talán majd egy nap,
Lehetünk többek, mint barátok,
A szerelem majd visszatalál hozzánk.

Piros távozások és kék holnapok,
Az idő majd visszaadja a szerelmünket,
Az időt, amit elvesztegettünk.

Sose ígértem neked boldog véget,
Sose mondtad, hogy nem siratnál meg,
De a nyári szerelem melegen tart minket
Az őszi búcsúzás után, őszi búcsúzás,
Őszi búcsúzás. [2x]

Áprilistól, szeptemberen át,
Édes-keserű volt a szerelmünk,
Ne felejtsd el,
Én emlékszem, kicsim.

Sose ígértem neked boldog véget,
Sose mondtad, hogy nem siratnál meg,
De a nyári szerelem melegen tart minket
Az őszi búcsúzás után, őszi búcsúzás,
Őszi búcsúzás. [2x]

Magunk mögött hagyjuk a nyári időt,
A szívünket, az eszünket,
Emlékezni fogunk,
Nem fogjuk elfelejteni,
A napot mikor megismerkedtünk,
A napot mikor sírtunk,
Őszi búcsúzás.

Sose ígértem neked boldog véget,
Sose mondtad, hogy nem siratnál meg,
De a nyári szerelem melegen tart minket
Az őszi búcsúzás után, őszi búcsúzás,
Őszi búcsúzás. [2x]

Vélemény, hozzászólás?

