Christina Perri – Jar of Hearts (Szívek egy üvegben


Éva kérésére! :)

Christina Perri – Jar of Hearts (Szívek egy üvegben)

Tudom, nem tudok több lépést tenni feléd,
Mert minden várakozást megbántam,
És nem tudtad, hogy már nem vagyok a szellemed?
Elvesztetted a szerelmet, amit a legjobban szerettem.

Megtanultam félig élőként élni,
És most még egyszer vissza akarsz kapni…

És mit képzelsz ki vagy te?
Futkározol az otthagyott sebeken,
Gyűjtöd a szíveket egy üvegben,
Szerelmet szakítasz szét,
Te fogsz a végén megfázni,
A jég miatt a lelkedben,
Szóval ne gyere vissza értem,
Mit képzelsz, ki vagy te?

Hallom, hogy mindenhol kérdezgeted,
Hogy hol találhatnál meg,
De én megerősödtem annyira,
Hogy ne zuhanjak vissza a karjaidba.

Megtanultam félig élőként élni,
És most még egyszer vissza akarsz kapni…

És mit képzelsz ki vagy te?
Futkározol az otthagyott sebeken,
Gyűjtöd a szíveket egy üvegben,
Szerelmet szakítasz szét,
Te fogsz a végén megfázni,
A jég miatt a lelkedben,
Szóval ne gyere vissza értem,
Mit képzelsz, ki vagy te?

És kedves, sokáig tartott, mire rendbe jöttem,
Emlékezni, hogy hogy legyen újra fény szememben,
Azt kívánom, bárcsak az első csókunk ne történt volna meg,
Mert nem tartottál be egy ígéretet sem,
És most újra itt vagy,
Nem fogsz már visszakapni.

És mit képzelsz ki vagy te?
Futkározol az otthagyott sebeken,
Gyűjtöd a szíveket egy üvegben,
Szerelmet szakítasz szét,
Te fogsz a végén megfázni,
A jég miatt a lelkedben,
Szóval ne gyere vissza értem,
Ne gyere vissza semmiképpen!

És mit képzelsz ki vagy te?
Futkározol az otthagyott sebeken,
Gyűjtöd a szíveket egy üvegben,
Szerelmet szakítasz szét,
Te fogsz a végén megfázni,
A jég miatt a lelkedben,
Szóval ne gyere vissza értem,
Ne gyere vissza semmiképpen,
Mit képzelsz, ki vagy te?
Mit képzelsz, ki vagy te?
Mit képzelsz, ki vagy te?

Christina Perri – Jar of Hearts (Szívek egy üvegben” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

