Kesha ft. Taio Cruz – Dirty Picture (Mocskos kép)


Mse kérésére!:)

Kesha ft. Taio Cruz – Dirty Picture (Mocskos kép)

Lenne rá esélyem, hogy lássalak álmaimban,
Becsukhatnám a szemem, hogy álmodjak,
Fantáziálhatnék rólad,
Elmondani a világnak, amiben hiszek,
De mikor nem vagyok veled,
Nehéz látnom,
Látnom kell egy képet rólad,
Egy különleges képet, csak nekem, igen.

Szóval készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet,
Csak készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet,
Csak küldj nekem egy mocskos képet,
Küldd a mocskos képet,
Csak küldd el nekem a mocskos képet,
Küldd a mocskos képet.

Mindig mikor elmész, én csak veled akarok lenni,
Kérlek, ne érts félre, én csak látni akarom a képed.

Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet,
Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet.

Mindig mikor elmész, én csak veled akarok lenni,
Kérlek, ne érts félre, én csak látni akarom a képed.

Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet,
Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet.

Lenne rá esélyem, hogy lássalak álmaimban,
Becsukhatnám a szemem, hogy álmodjak,
Fanatizáltam rólad,
De sose láttam tisztán.

Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet,
Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet.
Csak küldd el nekem a mocskos képet,
Küldd a mocskos képet,
Küldd el nekem a mocskos képet,
Küldd a mocskos képet.

Mindig mikor elmész, én csak veled akarok lenni,
Kérlek, ne érts félre, én csak látni akarom a képed.

Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet,
Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet.

Mikor egyedül vagy, majd adok neked valamit,
Együtt működsz majd, ha küldök egy mocskos képet?

Készítek neked egy mocskos képet,
Készítek egy mocskos képet,
Készítek neked egy mocskos képet,
Készítek egy mocskos képet.

Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet,
Készíts nekem egy mocskos képet,
Készíts egy mocskos képet.
Csak küldd el nekem a mocskos képet,
Küldd a mocskos képet,
Küldd el nekem a mocskos képet,
Küldd a mocskos képet.

 

Vélemény, hozzászólás?

