Arctic Monkeys – Settle for a Draw (Egyezz ki döntetlenben)


Szasza kérésére! :)

Arctic Monkeys – Settle for a Draw (Egyezz ki döntetlenben)

Nos, látom, ahogy minden hétvégén összekuszálódsz,
Lehet, hogy máshogy kezdődik, de ugyanaz a vége,
Az egyik pillanatban még normálisan beszélsz,
A következőben minden fejre áll és lángra lobbansz,
Csak össze-vissza beszélsz és kiabálsz.

Senki se fog forradalmat indítani,
Szóval, az a legjobb, ha itt hagyjuk,
És van valami, amit Frankie szokott mondani, világos,
Azt kéri, egyezzetek ki döntetlenben.
Ennél jobb ajánlatot nem fogsz kapni,
Úgyhogy egyezz ki döntetlenben.
Egyszer már mondtam, hogy tedd ezt.
Egyszer már mondtam, hogy fogadd el a döntetlent.
Hát miért nem fogadod el?

Nos, igazad van, van egy egész készlet szabály számára,
És aztán van egy másik neked is,
De hát így megy ez, úgy vélem,
És nincs semmi, amit tehetnél,
És ne ess bele a csapdába, hogy válaszolsz,
Én csak egy kezdő vagyok,
De ő lesz az egyetlen nyertes
Ez biztos,
Szóval addig egyezz ki a döntetlenben, amíg teheted.

És ha lángra lobban,
Ne kezdj el vele mindenféléről veszekedni.

Senki se fog forradalmat indítani,
Szóval, az a legjobb, ha itt hagyjuk,
És van valami, amit Frankie szokott mondani, világos,
Azt kéri, egyezzetek ki döntetlenben.
Ennél jobb ajánlatot nem fogsz kapni,
Úgyhogy egyezz ki döntetlenben.
Egyszer már mondtam, hogy tedd ezt.
Egyszer már mondtam, hogy fogadd el a döntetlent,
Hát miért nem fogadod el?

Vélemény, hozzászólás?

