Cyndi Lauper – Time After Time (Újra és újra)


Gréti kérésére!:)

Cyndi Lauper – Time After Time (Újra és újra)

Az ágyamban fekszem, hallom ahogy ketyeg az óra,
És rád gondolok,
Megint egy ördögi kör,
Nem újdonság,
Visszanézek, a meleg éjszakák,
Már majdnem eltűntek,
Az emlékek bőrőndjei,
Újra.

Néha úgy gondolod,
Hogy túlságosan előre szaladtam,
Szólítasz de én nem hallom
Amit mondasz.
Aztán azt mondod: “Lassíts le!
Lemaradok!”
A nagymutató visszafele jár.

Ha elveszel, keress meg, és megtalálsz,
Újra és újra,
Ha elesnél, én elkaplak, várni fogok rád,
Újra és újra.

Ha elveszel, keress meg, és megtalálsz,
Újra és újra,
Ha elesnél, én elkaplak, várni fogok rád,
Újra és újra.

Miután a képek elhalványultak, és a sötétség
Szürkévé változott,
Nézem ahogy az ablakon kinézve töprengsz,
Hogy jól vagyok-e,
Titkokon, melyeket a lelkemből elloptál,
A dob ütemre szól.

Ha elveszel, keress meg, és megtalálsz,
Újra és újra,
Ha elesnél, én elkaplak, várni fogok rád,
Újra és újra.

Azt mondtad: “Lassíts le!
Lemaradok!”
A nagymutató visszafele jár.

Ha elveszel, keress meg, és megtalálsz,
Újra és újra,
Ha elesnél, én elkaplak, várni fogok rád,
Újra és újra.

Ha elveszel, keress meg, és megtalálsz,
Újra és újra,
Ha elesnél, én elkaplak, várni fogok rád,
Újra és újra.

Újra és újra,
Újra és újra,
Újra és újra,
Újra és újra.

Vélemény, hozzászólás?

