Madonna – American Pie (Amerikai Pite)


Csajszee kérésére!:)

Madonna – American Pie (Amerikai Pite)

Egyszer réges régen,
Még mindig emlékszem,
Ahogy megmosolyogtatott a zene,
És tudtam, ha lesz rá egy esélyem,
Táncra perdíthetem az embereket,
És talán egy ideig boldogok lesznek.

Te írtad a Szerelmünk lapjait?
És hiszel Istenben,
Mert a Biblia azt mondja?
Vagy te a rock’n’rollban hiszel?
Hogy a zene megmentheti a lelked?
És megtaníthatja, hogy kell lassan táncolni?
Nos, tudom, hogy szereted Őt,
Mert láttalak titeket táncolni az edzőteremben,
Lerúgtátok mindkét cipőtöket,
És én felraktam Isten dallamát és bluest,
Magányos tinédszer voltam teli szerencsével,
Jó bőrszínnel és egy pick up-pal,
De tudom, hogy kifogytam a szerencséből,
Aznap, mikor a zene meghalt,
Én elkezdtem énekelni.

Viszlát, Miss Amerikai Pite,
Még levezettem a Shevymet a gáthoz,
De a gát is kiszáradt már,
És a jó, régi öregfiúk a whiskyjüket itták,
Énekelve:
Ez lesz az a nap, mikor meghalok,
Ez lesz az a nap, mikor meghalok.

Megismertem egy lányt, aki bluest énekelt,
És megkérdeztem tőle, van-e valami jó híre,
De ő csak mosolygott, aztán elfordult,
Elmentem a boltba,
Ahol évekkel ezelőtt még zene szólt,
De a férfi azt mondta, már nem játszanak.
Nos, az utcán pedig a gyerekek kiabáltak,
A szerelmesek sírtak, a költők álmodtak,
De egy szót sem szóltak,
A templomi harangok elhallgattak,
És a három férfi, akit a legjobban csodáltam,
Az Atya, a Fiú, és a Szent Lélek,
Még elkapták az utolsó vonatot a partra,
Aznap, mikor a zene meghalt,
Én elkezdtem énekelni.

Viszlát, Miss Amerikai Pite,
Még levezettem a Shevymet a gáthoz,
De a gát is kiszáradt már,
És a jó, régi öregfiúk a whiskyjüket itták,
Énekelve:
Ez lesz az a nap, mikor meghalok,
Ez lesz az a nap, mikor meghalok. [2x]

Elkezdtünk énekelni. [6x]

Vélemény, hozzászólás?

