Madonna – Give it 2 Me (Adjad nekem)


Csajszee kérésére!:)

Madonna – Give it 2 Me (Adjad nekem)

Mire vársz?
Senki sem fogja megmutatni hogyan,
Miért várnál valaki másra,
Hogy megtedd azt, amit most is megtehetsz?

Nincsenek határok és nincsenek korlátok,
Ha izgalmas, benne vagyok,
Ha ez törvényellenes, tartóztass le,
Ha menni fog, vetkőztess le.

Ne állíts most meg, nem kell visszatartanom a levegőt,
Menni fog, és fog, és fog, és fog,
Mikor a lámpák lekapcsolnak, és senki sem maradt,
Menni fog, és fog, és fog, és fog.

Adjad nekem, igen,
Senki sem fogja megmutatni nekem hogyan,
Adjad nekem, igen,
Senki sem fog most megállítani.

Azt mondják, a jó dolgok sose tartanak soká,
És hogy le kell zuhannia,
Azok azok az emberek, akik még nem
Vitték sokra eddig.

Adj nekem basszust, és majd rázom,
Adj egy lemezt, és eltöröm,
Itt nincs kezdet és nincs vég,
Adj egy lehetsőget, hogy menjek, és élek vele.

Ne állíts most meg, nem kell visszatartanom a levegőt,
Menni fog, és fog, és fog, és fog,
Mikor a lámpák lekapcsolnak, és senki sem maradt,
Menni fog, és fog, és fog, és fog.

Adjad nekem, igen,
Senki sem fogja megmutatni nekem hogyan,
Adjad nekem, igen,
Senki sem fog most megállítani.

Ezt nézd,
Hülye leszek, hülye leszek, hülye leszek, ne állíts meg,
(Mi?)
Hülye leszek, hülye leszek, hülye leszek, ne állíts meg,
(Mi?)
Hülye leszek, hülye leszek, hülye leszek, ne állíts meg,
(Mi?)
Hülye leszek, hülye leszek, hülye leszek, ne állíts meg,

Hülye leszek, hülye leszek, hülye leszek, ne állíts meg,
(Balra, jobbra, balra, jobbra)
Hülye leszek, hülye leszek, hülye leszek, ne állíts meg,
(Balra, jobbra, balra, jobbra)
Hülye leszek, hülye leszek, hülye leszek, ne állíts meg,
(Balra, jobbra, balra, jobbra)
Hülye leszek, hülye, hülye, hülye, hülye, hülye.
(Bal, bal, jobb, jobb, bal, bal, jobb, jobb)

Ne állíts most meg, nem kell visszatartanom a levegőt,
Menni fog, és fog, és fog, és fog,
Mikor a lámpák lekapcsolnak, és senki sem maradt,
Menni fog, és fog, és fog, és fog.

Adjad nekem, igen,
Senki sem fogja megmutatni nekem hogyan,
Adjad nekem, igen,
Senki sem fog most megállítani.

Azért vagy itt, hogy nyerj, érted amit mondanak?
Azért vagy itt, hogy nyerj, érted, hogy mit csinálnak?
Ők is ezt tennék, ha a helyedben lennének,
Már megtetted, nem újdonság.

Azért vagy itt, hogy nyerj, érted amit mondanak?
Azért vagy itt, hogy nyerj, érted, hogy mit csinálnak?
Ők is ezt tennék, ha a helyedben lennének,
Már megtetted, nem újdonság.

Adjad nekem, igen,
Senki sem fogja megmutatni nekem hogyan,
Adjad nekem, igen,
Senki sem fog most megállítani.

Adjad nekem, igen,
Senki sem fogja megmutatni nekem hogyan,
Adjad nekem, igen,
Senki sem fog most megállítani.

Vélemény, hozzászólás?

