Maroon 5 – One More Night (Még egy éjszaka)


Maroon 5 – One More Night (Még egy éjszaka)

Te és Én, keményen egymásnak esünk, mintha háborúba készülnénk,
Te és Én, durván dobáljuk a dolgokat és ajtókat csapkodunk,
Te és Én, annyiszor szétestünk, hogy már nem is számoljuk,
Te és Én, besokalltunk, tudom, hogy ez így nem mehet tovább.

De baby, hát itt vagy megint, itt vagy megint és eléred, hogy szeresselek,
Igen, már nem használom a fejem, használom a fejem, útra engedtem,
Ráragadtál a testemre, a testemre, mint egy tetoválás,
És most hülyén érzem magam, hülyén érzem, hogy visszakúszom hozzád,
Szóval a szívemre teszem kezem és esküszöm a halálomra,
Hogy csak egyetlen egy éjszakát maradok már,
És tudom, hogy már milliószor mondtam,
De csak egyetlen egy éjszakát maradok már.

Próbáltam neked nemet mondani, de igent parancsol a testem,
Próbáltalak leállítani, de a rúzsodtól elállt a lélegzetem,
Ha reggel felébredek, valószínűleg majd utálom magam,
És ha majd felébredek, elégedettnek érzem majd magam, de bűnösnek.

De baby, hát itt vagy megint, itt vagy megint és eléred, hogy szeresselek,
Igen, már nem használom a fejem, használom a fejem, útra engedtem,
Ráragadtál a testemre, a testemre, mint egy tetoválás,
És most hülyén érzem magam, hülyén érzem, hogy visszakúszom hozzád,
Szóval a szívemre teszem kezem és esküszöm a halálomra,
Hogy csak egyetlen egy éjszakát maradok már,
És tudom, hogy már milliószor mondtam,
De csak egyetlen egy éjszakát maradok már.

Igen, baby, adj még egy éjszakát,
Igen, baby, adj még egy éjszakát,
Igen, baby, adj még egy éjszakát.

De baby, hát itt vagy megint, itt vagy megint és eléred, hogy szeresselek,
Igen, már nem használom a fejem, használom a fejem, útra engedtem,
Ráragadtál a testemre, a testemre, mint egy tetoválás,
Igen, igen, igen, igen.
Szóval a szívemre teszem kezem és esküszöm a halálomra,
Hogy csak egyetlen egy éjszakát maradok már,
És tudom, hogy már milliószor mondtam,
De csak egyetlen egy éjszakát maradok már.

(Igen, baby, adj még egy éjszakát.)

Szóval a szívemre teszem kezem és esküszöm a halálomra,
Hogy csak egyetlen egy éjszakát maradok már,
És tudom, hogy már milliószor mondtam,
De csak egyetlen egy éjszakát maradok már.

(Nem tudom, mindegy…)

Vélemény, hozzászólás?

