Josh Groban – Broken Vow (Megszegett ígéret)


Rubina kérésére!:)

Josh Groban – Broken Vow (Megszegett ígéret)

Mondd meg a nevét,
Tudni akarom,
Hogy hogy néz ki,
És hogy hová mentél,
Látnom kell az arcát,
Meg kell értenem,
Miért lett köztünk vége.

Mondd el még egyszer,
Hallani akarom,
Ki törte meg a hitemet ennyi év után,
Ki mellett fekszel minden éjszakán,
Mikor én egyedül vagyok,
Arra emlékezve, hogy a tiéd voltam valamikor.

El foglak engedni,
Hagyni, hogy elszállj,
Miért kérdezem mindig, hogy miért?
El foglak engedni,
Most hogy megtaláltam
A módját, hogy
Ne csak a megszegett ígéretegekhez ragaszkodjak.

Mondd ki a szavakat, miket én nem,
Mutasd a könnyeket, miket nem ejtettél sosem,
Érints meg,
Úgy, mint amikor megígérted, hogy enyém leszel,
Vagy ez már mind eltűnt az űrben?

El foglak engedni,
Hagyni, hogy elszállj,
Miért kérdezem mindig, hogy miért?
El foglak engedni,
Most hogy megtaláltam
A módját, hogy
Ne csak a megszegett ígéretegekhez ragaszkodjak.

Lehunyom szemem,
És rólunk álmodom,
Aztán rádöbbenek,
Az életben több is van, mint keserűség és hazugság,
Lehunyom szemem.

Eladnám a lelkemet,
Csak hogy még egyszer érintselek,
És sosem hagynám, hogy véget érjen.

El foglak engedni,
Hagyni, hogy elszállj,
Miért kérdezem mindig, hogy miért?
El foglak engedni,
Most hogy megtaláltam
A módját, hogy
Ne csak a megszegett ígéretegekhez ragaszkodjak.

Josh Groban – Broken Vow (Megszegett ígéret)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

