Lady Gaga – Love Game (Szerelmi játék)


Mazsi kérésére!:)

Lady Gaga – Love Game (Szerelmi játék)

Szórakozzunk kicsit, ez az ütem annyira beteg,
Akarok menni egy kört a diszkó botodon,
Szórakozzunk kicsit, ez az ütem annyira beteg,
Akarok menni egy kört a diszkó botodon.

Meg akarlak csókolni,
De ha megteszem, lehet hiányoznál, babe,
Ez bonyolult, és hülyeség,
Ráragadt a fenekemre Szexi Kupidó,
Szerintem játszani akar, játszani akar,
Egy szerelmi játékot, egy szerelmi játékot.

Ölelj át, szeress,
Csak meg akarlak érinteni egy pillanatra,
Talán 3 másodperc elég is,
Hogy a szívem meghátráljon.

Szórakozzunk kicsit, ez az ütem annyira beteg,
Akarok menni egy kört a diszkó botodon,
Szórakozzunk kicsit, ez az ütem annyira beteg,
Akarok menni egy kört a diszkó botodon.

Játszunk egy szerelmi játékot, játszunk egy szerelmi játékot,
Szeretni akarsz, vagy híres lenni?
Benne vagy a játékban? A szerelmi játékban? [2x]

Küldetésem van,
És közre játszik pár forró érintés, igen,
Felvázoltad az érdeklődésedet, én értek a szexhez, igen,
És most rosszakolni akarok, rosszalkodni,
Egy szerelmi játékban, egy szerelmi játékban.

Ölelj át, szeress,
Csak meg akarlak érinteni egy pillanatra,
Talán 3 másodperc elég is,
Hogy a szívem meghátráljon.

Szórakozzunk kicsit, ez az ütem annyira beteg,
Akarok menni egy kört a diszkó botodon,
Szórakozzunk kicsit, ez az ütem annyira beteg,
Akarok menni egy kört a diszkó botodon.

Játszunk egy szerelmi játékot, játszunk egy szerelmi játékot,
Szeretni akarsz, vagy híres lenni?
Benne vagy a játékban? A szerelmi játékban? [2x]

Látom, ahogy bámulsz a háztömb másik oldaláról,
A szádon egy mosollyal, és a kezed a…huh!
A történetünk, mindig ugyanúgy kezdődik,
Egy fiúval, egy lánnyal, és egy huh és egy játékkal,
És egy játékkal, egy játékkal, egy játékkal, egy szerelmi játékkal.

Játszunk egy szerelmi játékot, játszunk egy szerelmi játékot,
Szeretni akarsz, vagy híres lenni?
Benne vagy a játékban? A szerelmi játékban? [2x]

Játszunk egy szerelmi játékot, játszunk egy szerelmi játékot,
Szeretni akarsz, vagy híres lenni?
Benne vagy a játékban?
(Szórakozzunk kicsit, ez az ütem annyira beteg)
A szerelmi játékban?
(Akarok menni egy kört a diszkó botodon)

Játszunk egy szerelmi játékot, játszunk egy szerelmi játékot,
Szeretni akarsz, vagy híres lenni?
Benne vagy a játékban?
(Ne gondolkozz túl sokáig)
A szerelmi játékban?
(Akarok menni egy kört a diszkó botodon)
A szerelmi játékban?

Vélemény, hozzászólás?

