Shakira ft. Wyclef Jean – Hips Don’t Lie (A csipő nem hazudik)


Shakira kérésére!:)

Shakira ft. Wyclef Jean – Hips Don’t Lie (A csipő nem hazudik)

[Wyclef]
Itt vannak a hölgyek ma este,
Nincs harc, nincs harc,
Itt vannak a menekültek,
Nincs harc, nincs harc,

Shakira, Shakira

Nem igazán tudtam eddig, hogy ő így tud táncolni,
Miatta úgy érzem spanyolul akarok tanulni,
Mi a neved, csinos vagy, nálam vagy nálad,
Shakira, Shakira

[Shakira]
Oh baby, mikor így beszélsz,
A nők megőrülnek érted,
Szóval legyél bölcs, és folytasd,
Olvasd a jeleket a testemről.

És én ott vagyok ma este,
Tudod, hogy a csipőm nem hazudik,
És kezdem úgy érezni, hogy ez jó,
A figyelem, az izgalom,
Nem látod baby? Ez tökéletes.

[Wyclef]
Hé kislány, látom ahogy mozog a tested,
És ez megőrjít teljesen,
És fogalmam sem volt róla,
Míg táncolni nem láttalak.

És mikor felsétálsz a táncparkettre,
Nem lehet nem észrevenni, ahogy mozogsz,
A tested, kislány,
És ez annyira váratlan – Ahogy
Mozogsz jobbra balra,
Szóval folytasd csak, rázd.

Nem igazán tudtam eddig, hogy ő így tud táncolni,
Miatta úgy érzem spanyolul akarok tanulni,
Como se llama, bonita, mi casa, su casa
Shakira, Shakira

[Shakira]
Oh baby, mikor így beszélsz,
A nők megőrülnek érted,
Szóval legyél bölcs, és folytasd,
Olvasd a jeleket a testemről.

És én ott vagyok ma este,
Tudod, hogy a csipőm nem hazudik,
És én kezdelek érezni, srác,
Gyerünk, szép lassan,
Hát nem látod baby? Ez tökéletes.

Oh, tudom, hogy ott vagyok ma este, és a csipőm nem hazudik,
És kezdem úgy érezni, hogy ez jó,
A figyelem, az izgalom,
Nem látod baby? Ez tökéletes.
Shakira, Shakira

Oh srác, látom ahogy mozog a tested,
Félig állat, félig ember,
Nem, nem igazán tudom mit csinálok,
De úgy néz ki neked van ötleted,
Az akaraterőm és az önmegtartóztatás,
Most megbukik, megbukik,
Látod, teszem amit tudok, de nem nagyon megy,
Szóval érted,
Kicsit nehéz elmagyarázni.

Táncolunk az utcán éjszaka,
Táncolunk az utcán nappal.

[Wyclef]
Nem igazán tudtam eddig, hogy ő így tud táncolni,
Miatta úgy érzem spanyolul akarok tanulni,
Mi a neved, csinos vagy, nálam vagy nálad,
Shakira, Shakira

[Shakira]
Oh baby, mikor így beszélsz,
Tudod, hogy elvarázsolsz,
Szóval legyél bölcs, és folytasd,
Olvasd a jeleket a testemről.

[Wyclef]
Señorita, érezd a dobot, had lássam,
Mozogj úgy, mintha ott lennél Kolumbiában.

[Shakira]
Nézd ahogy Barranquilla is táncol, mondd ki!
Nézd ahogy Barranquilla is táncol!

[Wyclef]
Igen,
Annyira szexi, minden férfi fantáziája,
Egy olyan menekültnek mint én, vissza a Fugeesért,
A harmadik világ városába,
Visszamegyek az arcokért,
Humpty Humpty,
El kell szédítenem az egész klubot,
Miért akar a CIA figyelni minket?
Kolumbia és Haiti lakosai,
Én ártatlan vagyok, ez egy zenei tranzakció,
Nem oldozunk többet köteleket,
Menekülteket úsztatunk az óceánon, mert
Van saját hajónk.

[Shakira]
Ott vagyok ma este, a csipőm nem hazudik,
És én kezdelek érezni, srác,
Gyerünk, szép lassan,
Baby, ez tökéletes.

Oh, tudom, hogy ott vagyok ma este, és a csipőm nem hazudik,
És kezdem úgy érezni, hogy ez jó,
A figyelem, az izgalom,
Nem látod baby? Ez tökéletes.

Nincs harc,
Nincs harc.

Vélemény, hozzászólás?

