Shakira – Objection (Tiltakozom)


Shakira kérésére!:)

Shakira – Objection (Tiltakozom)

Nem az ő hibája, hogy ellenállhatatlan,
De a kár amit okoz, helyrehozhatatlan,
20 másodpercenként ismétled a nevét,
De ha rólam van szó, nem érdekel,
Hogy élek-e vagy halok, szóval…

Tiltakozom!
Nem akarok kivétel lenni,
Hogy kapjak tőled egy kis figyelmet,
Én szabadon szeretlek téged,
És én nem vagyok az anyád,
De téged még csak nem is érdekel,
Tiltakozom!
Belefáradtam ebbe a háromszögbe,
Szédítő ez a tangó,
Megint szétesek a kezeid között,
Nem lehet,
El kell mennem innen.

Az olcsó szilikon melle mellett én aprónak tűnök,
Ezért van az, hogy számodra láthatatlan vagyok,
De tudnod kell, hogy az apró dolgok is számítanak,
Jobb ha visszateszed a lábad a földre,
És észreveszed mi folyik itt, szóval…

Tiltakozom!
Nem akarok kivétel lenni,
Hogy kapjak tőled egy kis figyelmet,
Én szabadon szeretlek téged,
És én nem vagyok az anyád,
De téged még csak nem is érdekel,
Tiltakozom!
Belefáradtam ebbe a háromszögbe,
Szédítő ez a tangó,
Megint szétesek a kezeid között,
Nem lehet,
El kell mennem innen.

Bárcsak lenne még egy esély
Neked és Nekem,
Bárcsak ne találtál volna mást,
Hogy ne legyél velem,

Ez szánalmas,
És cinikus,
És szadista,
És őrült,
A tangó nem hárman táncolják,
Sosem volt így,
De kipróbálhatod,
Elpróbálhatod,
Vagy törj be, mint egy lovat,
De rám ne számíts többé,
Rám ne számíts, srác.

Tiltakozom!
Nem akarok kivétel lenni,
Hogy kapjak tőled egy kis figyelmet,
Én szabadon szeretlek téged,
És én nem vagyok az anyád,
De téged még csak nem is érdekel,
Tiltakozom!
Belefáradtam ebbe a háromszögbe,
Szédítő ez a tangó,
Megint szétesek a kezeid között,
Nem lehet,
El kell mennem innen.

Vélemény, hozzászólás?

