Christina Aguilera – Ain’t No Other Man (Nincs más férfi)


Mse kérésére!:)

Christina Aguilera – Ain’t No Other Man (Nincs más férfi)

Már az elejétől kezdve éreztem,
Hogy nem bírom ki, ha nem vagyunk egyek,
Megakadt rajtad a szemem,
Valami mélyen megmozdult bennem.

Nem tudom mit csináltál, de jól tetted,
Teljesen csapdába estem.

Elmondtam az anyámnak, a bátyámnak, a nővéremnek, és a barátaimnak,
Mindenki másnak, a szeretőimnek a múltból és a jelenből,
Hogy mindig mikor meglátlak, hirtelen értelmet nyer minden.

Nincs más férfi, ki a nyomodba érhetne,
Nincs más férfi e bolygón, ki olyan lenne, mint te,
Olyan fajta srác vagy akiről a lányok csak álmodnak,
Van lelked, van rangod, van egy rosszfiús stílusod.
Nincs más férfi, így van,
Nincs más férfi, csak te.

Sose gondoltam volna, hogy jól leszek, nem, nem, nem,
Míg nem jöttél, és változtattad meg az életem, igen, igen, igen,
Ami régen felhős volt, mára már kitisztult, igen, igen,
Te vagy a fény, mire szükségem volt.

Nálad van mi nekem kell, és én akarom,
Szóval gyerünk és add nekem.

Szóval mondd el anyádnak, a bátyádnak, a nővérednek, és a barátaidnak,
És mindenki másnak, a szeretőidnek, ajánlom hogy épp ne legyen,
Mert azt akarom hogy mindenki tudja, hogy az enyém vagy, senki másé.

Nincs más férfi, ki a nyomodba érhetne,
Nincs más férfi e bolygón, ki olyan lenne, mint te,
Olyan fajta srác vagy akiről a lányok csak álmodnak,
Van lelked, van rangod, van egy rosszfiús stílusod.
Nincs más férfi, így van,
Nincs más férfi, csak te.

Nincs más, nincs, nincs más, más,
Nincs más, nincs, nincs másik szerető,
Nincs más, nincs szükségem másra,
Nincs más férfi, csak te.

Te ott vagy, mikor szétesek,
Lehozol a szakadék széléről,
Erőt adsz nekem, te vagy a legjobb,
Te vagy az egyetlen, aki átment minden teszten.

Nincs más férfi, ki a nyomodba érhetne,
Nincs más férfi e bolygón, ki olyan lenne, mint te,
Olyan fajta srác vagy akiről a lányok csak álmodnak,
Van lelked, van rangod, van egy rosszfiús stílusod.
Nincs más férfi, így van,
Nincs más férfi, csak te.
És most mondom neked,
Mondom, hogy nincs más férfi, csak te!

Nincs más férfi, ki a nyomodba érhetne,
Nincs más férfi e bolygón, ki olyan lenne, mint te,
Olyan fajta srác vagy akiről a lányok csak álmodnak,
Van lelked, van rangod, van egy rosszfiús stílusod.
Nincs más férfi, így van,
Nincs más férfi, csak te.

Vélemény, hozzászólás?

