Christina Aguilera – Fighter (Harcos)


Mse kérésére!:)

Christina Aguilera – Fighter (Harcos)

[Azok után amiken miattad keresztül mentem,
Azt gondolhatnád, hogy megvetlek,
De a végén én csak szeretném megköszönni neked,
Mert miattad lettem sokkal erősebb.]

Nos, én azt hittem ismerlek,
Azt gondoltam, igaz vagy,
Azt hiszem, nem lehet bízni benned,
Az idő lejárt, mert elegem van.
Itt voltál mellettem,
Mindig kapható voltál egy körre,
De a jókedvnek vége, porig égett,
Mert a kapzsiságod itt hagyott engem szégyenben.

Annyi lopás és megcsalás után,
Valószinűleg azt gondolnád,
Hogy neheztelek rád,
De uh uh, oh nem, tévedsz.
Mert ha nem történt volna meg
Minden amit tettél,
Nem tudnám, hogy mire vagyok képes,
Szóval szeretném megköszönni neked.

Mert,
Sokkal erősebb lettem tőle,
Keményebben próbálkozom tőle,
Sokkal bölcsebb lettem tőle,
Szóval köszönöm, hogy harcossá tettél.
Sokkal gyorsabban tanulok tőle,
Vastagabb lett a bőrőm tőle,
Sokkal okosabb lettem tőle,
Szóval köszönöm, hogy harcossá tettél.

Sose gondoltam volna,
Hogy ennyiszer hátbaszúrsz,
Szóval, egyszer sikerült átverned,
Mielőtt a játékodra rájöttem.
Hallom, hogy azóta,
Áldozatot játszol,
De meg se próbáld úgy érezni, hogy én vagyok a hibás,
Mert a saját sírodat ásnád.

Annyi harc és hazugaság után,
Gondolom bántani akartál,
De ez már nem fog többé működni,
Többé nem, uh uh, vége van.
Mert ha nem lett volna ez a sok kínzás,
Nem tudtam volna merre van a jó irány,
És sose hátráltam volna meg,
Szóval szeretném megköszönni neked.

Mert,
Sokkal erősebb lettem tőle,
Keményebben próbálkozom tőle,
Sokkal bölcsebb lettem tőle,
Szóval köszönöm, hogy harcossá tettél.
Sokkal gyorsabban tanulok tőle,
Vastagabb lett a bőrőm tőle,
Sokkal okosabb lettem tőle,
Szóval köszönöm, hogy harcossá tettél.

Hogy lehet most az az ember akit ismertem,
Ilyen igazságtalan és kegyetlen?
Talán csak a jót láttam benned,
Próbáltam nem észrevenni az igazságot,
Próbáltad elrejteni a hazugságaidat,
Tagadásban éltél,
De a végén már láthatod,
Engem nem tudsz leállítani.

Én egy harcos vagyok,
(Én egy harcos vagyok)
Nem fogok leállni,
(Nem fogok leállni)
Nincs visszaút,
Elegem volt.

Mert,
Sokkal erősebb lettem tőle,
Keményebben próbálkozom tőle,
Sokkal bölcsebb lettem tőle,
Szóval köszönöm, hogy harcossá tettél.
Sokkal gyorsabban tanulok tőle,
Vastagabb lett a bőrőm tőle,
Sokkal okosabb lettem tőle,
Szóval köszönöm, hogy harcossá tettél.

Azt hittem felejthetek,
De én, én még emlékszem,
Igen, én emlékszem,
Emlékezni is fogok.

Mert,
Sokkal erősebb lettem tőle,
Keményebben próbálkozom tőle,
Sokkal bölcsebb lettem tőle,
Szóval köszönöm, hogy harcossá tettél.
Sokkal gyorsabban tanulok tőle,
Vastagabb lett a bőrőm tőle,
Sokkal okosabb lettem tőle,
Szóval köszönöm, hogy harcossá tettél.

Vélemény, hozzászólás?

