Eminem ft. Lil Wayne ft. Gudda Gudda – If I Die Young (Ha meghalok fiatalon)


Dius kérésére! :)

Eminem ft. Lil Wayne ft. Gudda Gudda – If I Die Young (Ha meghalok fiatalon)

Ha meghalok fiatalon, temessetek szaténba,
Fektessetek egy rózsával szórt ágyra,
Pirkadatkor eresszetek a folyóba,
Egy szerelmes szám szavaival engedjetek utamra. [2x]

[Lil Wayne]
Ő nagyon jó, jó, Ő olyan rossz mint Michael Jackson,
Vonzódom hozzá, mert a feneke vonzó,
És most gyilkosok lettünk, mert megöltük az időt,
Kioltottam a fényét, de ő még mindig világít,
Nem szeretem látni ahogy elmegy, de szeretem nézni ahogy elhagy,
De én mindig visszafutok hozzá, mint a focisták,
Hideg mint egy téli nap, forró mint egy nyári este,
A Young Money csak lop, könnyedén ellopja a szereteted.

[Gudda Gudda]
Szeretem ahogy sétálsz, és ha az én utamon jársz,
Én leszek az a red bull-os arc, szálljunk el,
Vegyünk egy helyet, mindenféle dologgal,
Te leszel a bíró, én én meg az ügy,
Én vagyok Gudda Gudda, ő meg az enyém,
Vele látom magam, nem Stevie Wonder,
Ő nem is csodálkozik, mert tudja, hogy ő rossz,
Ő már az enyém, nigga, blablabla.

Ha meghalok fiatalon, temessetek szaténba,
Fektessetek egy rózsával szórt ágyra,
Pirkadatkor eresszetek a folyóba,
Egy szerelmes szám szavaival engedjetek utamra. [2x]

[Eminem]
Ember, ha tudnék énekelni. folyton ezt a dalt énekelném a lányomnak,
Ha ismerném a kottát, dúdolnék valami hosszút, mint apám,
Hogy megmutassam mit érzek iránta, milyen büszke vagyok rá, hogy van nekem,
Istenem, apuka vagyok, annyira örülök, hogy az anyja nem …
Valószinüleg van egy kialakult képed rólam,
Hogy én egy pisztolyos drogfüggő vagyok, aki az anyját hibáztatja,
De én csak szeretném kihasználni ezt az időt, hogy őszinte legyek,
Mert sok szart tartok bezárva mi bántja a lelkem,
És tudom, hogy minnél idősebb vagyok, annál keményebb leszek,
Ez a szikla a vállamon egyre keményebb és nehezebb,
És ez a teher a világ súlya, és azt hiszem a nyakam lassan eltörik,
Fel kéne adnom, vagy az elvárásoknak megfelelni?
Na most, jobban szeretem a lányomat, mint magát az életet,
De van egy feleségem, aki elhatározta, hogy pokollá teszi az életemet,
De a körülményekhez képest elég jól kezelem a helyzetet,
Annyi lehetőségem lett volna, milyen kár, lehettem volna mással,
De az elvesztett évek semmik az elhullajtott könnyeimhez képest
Szóval ezzel kell szembenéznem, 3 bűntett, 6 év felfüggesztett,
Börtönbe mentem ezért a nőért, harcoltam ezért a nőért,
Elvittem a balhét mások helyett, mindent megtettem ezért a nőért.

Ha meghalok fiatalon, temessetek szaténba,
Fektessetek egy rózsával szórt ágyra,
Pirkadatkor eresszetek a folyóba,
Egy szerelmes szám szavaival engedjetek utamra. [2x]

Vélemény, hozzászólás?

