Rihanna – S.O.S


Barbika kérésére!:)

Rihanna – S.O.S

Lalala lalala la la lala la oh,
Tudod… még sose éreztem ilyet,
Lalala lalala la la lala la oh,
Annyira… igazi érzés.

Annyira megszállottá válok, ha csak egyszer is eszembe jutsz,
Agresszív leszek, ha csak egyszer is eszembe jut, hogy abbahagyjuk,
Stresszes vagyok miattad, szüntelenül problémázok,
Mert mikor elmész minden pillanatban hiányzol,
Én vagyok a kérdés, és persze, te vagy a válasz,
Csak húzz közel, mert én vagyok a kicsi táncosod,
Te rázol fel engem, és én soha sem tévedek,
De tudok uralkodni magamon, ha adsz egy kis segítséget.

S.O.S. kérem, valaki segítsen,
Ez nem egészséges… hogy így érzek,
Sokkal nehezebbé teszed,
Nem bírom, látod, ez nem tűnik helyesnek,
S.O.S. kérem, valaki segítsen,
Ez nem egészséges… hogy így érzek,
Sokkal nehezebbé teszed,
Miattad forgolódóm, és nem tudok aludni éjjel.
Most már kérem, valaki jöjjön és mentsen meg,
Mert megőrülök attól, hogy te jársz a fejemben,
Elvesztem, miattad újra önmagamat keresem,
A szerelem tesztel engem, de még mindig nem megy.
Most már kérem, valaki jöjjön és mentsen meg,
Mert megőrülök attól, hogy te jársz a fejemben,
Elvesztem, miattad újra önmagamat keresem,
A legjobb oldalamat, szóval kikészültem teljesen.

A jelenlétedtől egy másodperc alatt elvesztem az eszem,
Igen, ez egy teszt, elég igazságtalan, elloptad a hiúságomat,
A torkomban gombóc van mikor látlak, melegem lesz miattad,
A józan eszem távozott az ajtón, úgy látszik nem találom a zárat,
Vigyél el (uh huh) tudod mélyen, hogy így a helyes,
Vigyél el, meghalnék a karjaidban ma este,
A tiéd vagyok, tetőtől talpig,
Magadhoz láncolsz azzal, ahogy érzek irántad.

S.O.S. kérem, valaki segítsen,
Ez nem egészséges… hogy így érzek,
Sokkal nehezebbé teszed,
Nem bírom, látod, ez nem tűnik helyesnek,
S.O.S. kérem, valaki segítsen,
Ez nem egészséges… hogy így érzek,
Sokkal nehezebbé teszed,
Miattad forgolódóm, és nem tudok aludni éjjel.
Mostmár kérem, valaki jöjjön és mentsen meg,
Mert megőrülök attól, hogy te jársz a fejemben,
Elvesztem, miattad újra önmagamat keresem,
A szerelem tesztel engem, de még mindig nem megy.
Mostmár kérem, valaki jöjjön és mentsen meg,
Mert megőrülök attól, hogy te jársz a fejemben,
Elvesztem, miattad újra önmagamat keresem,
A legjobb oldalamat, szóval kikészültem teljesen.

Tudod, hogy felszítottad bennem az érzéseket,
És elég csak a szerelmed, kimondani nem kell,
Mondom, mondom neked, hogy kinyitottál,
Nem tudom mit tegyek, így van,
Megőrülök érted,
Könyörgöm.

S.O.S. kérem, valaki segítsen,
Ez nem egészséges… hogy így érzek,
Sokkal nehezebbé teszed,
Nem bírom, látod, ez nem tűnik helyesnek,
S.O.S. kérem, valaki segítsen,
Ez nem egészséges… hogy így érzek,
Sokkal nehezebbé teszed,
Miattad forgolódóm, és nem tudok aludni éjjel.
Most már kérem, valaki jöjjön és mentsen meg,
Mert megőrülök attól, hogy te jársz a fejemben,
Elvesztem, miattad újra önmagamat keresem,
A szerelem tesztel engem, de még mindig nem megy.
Most már kérem, valaki jöjjön és mentsen meg,
Mert megőrülök attól, hogy te jársz a fejemben,
Elvesztem, miattad újra önmagamat keresem,
A legjobb oldalamat, szóval kikészültem teljesen.

Vélemény, hozzászólás?

