Michael Bublé – Lost (Elveszve)


Zoltán Tibor kérésére!:)

Michael Bublé – Lost (Elveszve)

Nem tudom elhinni, hogy vége,
Végig néztem ahogy szétesik minden,
És sose láttam az írást a falon.
Ha csak tudtam volna,
Hogy a napok véget érnek,
Hogy a jó dolgok sosem tartanak örökké,
Hogy te sírtál.

A nyárból hirtelen tél lett,
És a hóból eső,
És az eső könnyé vált mely arcodon gördül,
Alig ismerem fel a lányt, kivé lettél,
És Istenem, remélem még nem túl késő,
Hm… nem túl késő.

Mert nem vagy egyedül,
Én mindig ott vagyok veled,
És majd együtt eltévedünk,
Míg a fény be nem szűrődik,
Mert mikor úgy érzed, feladod,
És hogy a sötétség győzött,
Kicsim, nem fogsz elveszni.
Mikor a világ összeomlik,
És nem tudod elviselni a gondolatot,
Mondtam, kicsim, nem fogsz elveszni.

Az élet nem mutat könyörületet,
Szétszakíthatja a lelked,
Úgy érezheted miatta, hogy megőrültél,
De nem,
A dolgok változni látszanak,
De egy dolog még mindig ugyanaz,
A szívem mélyén itt maradtál,
És elrepülhetünk messze.

Mert nem vagy egyedül,
Én ott vagyok veled,
És majd együtt eltévedünk,
Míg a fény be nem szűrődik,
Mert mikor úgy érzed, feladod,
És hogy a sötétség győzött,
Kicsim, nem fogsz elveszni.
Mikor a világ összeomlik,
És nem tudod elviselni a terhet,
Mondtam, kicsim, nem fogsz elveszni,
Mondtam, kicsim, nem fogsz elveszni,
Mondtam, kicsim, nem fogsz elveszni,
Mondtam, kicsim, nem fogsz elveszni.

Michael Bublé – Lost (Elveszve)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

