The Saturdays – Issues (Problémák)


Barbika kérésére!:)

The Saturdays – Issues (Problémák)

[Vanessa]
Néha úgy érzem, hogy elvesztem a fejem,
Amit miattad teszek, az már bűntett,
De aztán rám mosolyogsz és minden rendben,
Veled nincsen, csak két véglet…
Mindig mikor kilépek az ajtón,
Azt mondom, hogy tovább már nem bírom,
Van egy részem aki téged elengedni nem fog,
Én azt mondom igen, mikor az eszem nemet mond.

[Refrén]
Nekem és a szívemnek vannak problémáink.
Nem tudom, hogy utálnom kéne téged, vagy hiányolni,
Francba, bárcsak ellent tudnék állni neked,
Nem tudom eldönteni, hogy elmenjek, vagy csókoljalak meg,
Nekem és a szívemnek vannak problémáink, problémáink, problémáink,
Vannak problémáink, problémáink, problémáink.

[Rochelle]
Ez nem helyes, itt hagytál lógva már nagyon rég,
Kiűríted a szívem mire teljesen eltűnik,
Megváltoztattad a szavakat, de ez még mindig ugyanaz a szám,
Beleuntam a dallamba már.

[Vanessa]
Megváltoztattam a számom és kidobtam a ruháidat,
De az érzéseim irántad, még mindig itt vannak,
Folyton csak falat építek a szívem köré,
De aztán meglátlak, és az egész leég.

[Refrén]
Nekem és a szívemnek vannak problémáink.
Nem tudom, hogy utálnom kéne téged, vagy hiányolni,
Francba, bárcsak ellent tudnék állni neked,
Nem tudom eldönteni, hogy elmenjek, vagy csókoljalak meg,
Nekem és a szívemnek vannak problémáink, problémáink, problémáink,
Vannak problémáink, problémáink, problémáink.

[Una]
Harcolunk ellene,
Nem rejthetjük el,
Az az igazság, hogy nekem tetszik,
Zavar, illúziók,
Még mindig nem tudom melyik utat válasszam.

[Vanessa]
Nekem és a szívemnek vannak problémáink,
Nem tudom, hogy utálnom kéne téged, vagy hiányolni.

[Mindenki]
Francba, bárcsak ellent tudnék állni neked,
Nem tudom eldönteni, hogy elmenjek, vagy csókoljalak meg,
Nekem és a szívemnek vannak problémáink, problémáink, problémáink,
Nem tudom, hogy utálnom kéne téged, vagy hiányolni,
Francba, bárcsak ellent tudnék állni neked,
Nem tudom eldönteni, hogy elmenjek, vagy csókoljalak meg,
Nekem és a szívemnek vannak problémáink, problémáink, problémáink,
Vannak problémáink, problémáink, problémáink,
Vannak problémáink, problémáink, problémáink,
Vannak problémáink, problémáink, problémáink,
Nekem és a szívemnek vannak problémáink, problémáink, problémáink,
Nem tudom, hogy utálnom kéne téged, vagy hiányolni.

Vélemény, hozzászólás?

