Madonna – Like A Virgin (Mint egy szűz)


Mazsi kérésére!:)

Madonna – Like A Virgin (Mint egy szűz)

Túléltem a vadont,
Valahogy túléltem,
Nem tudtam, milyen elveszett vagyok,
Míg meg nem találtalak.

Nem voltam teljes,
Sokáig szomorú és bánatos voltam,
De tőled úgy éreztem,
Igen, tőled úgy éreztem,
Hogy fénylő és új vagyok.

Mint egy szűz,
Először érintettek meg,
Mint egy szűz,
Mikor a szíved (az első alkalom után, a szíved ütemével)
Az enyém mellett dobog.

Minden szerelmem neked adom,
A félelmem gyorsan tűnik,
Neked tartogattam magam,
Mert csak a szerelem tarthat ki.

Annyira jó vagy, és az enyém,
Erőssé teszel, igen, te bátorrá teszel,
Oh, a szerelmed felolvasztotta,
Igen, a szerelmed felolvasztotta,
Mi eddig félelmetes és hideg volt.

Mint egy szűz,
Először érintettek meg,
Mint egy szűz,
Mikor a szíved (az első alkalom után, a szíved ütemével)
Az enyém mellett dobog.

Annyira jó vagy, és az enyém,
Tiéd leszek az idők végezetéig,
Mert tőled úgy érzem,
Igen, tőled úgy érzem,
Nincs mit rejtegetnem.

Mint egy szűz,
Először érintettek meg,
Mint egy szűz,
Mikor a szíved (az első alkalom után, a szíved ütemével)
Az enyém mellett dobog.

Mint egy szűz, oh, oh,
Mint egy szűz,
Annyira jó érzés,
Mikor átkarolsz, s a szíved dobban, s ahogy szeretsz.

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
Oh, baby
Nem hallod ahogy a szívem megdobban
Legelőször?

Vélemény, hozzászólás?

