Bitter Sweet – Dirty Laundry (Szennyes)


R.Tomi kérésére!:)

Bitter Sweet – Dirty Laundry (Szennyes)

Itt van velem egy rossz fiú, ez megnyugtató,
Az ő szennyese nem olyasmi, amivel nem bírnék el,
S mikor szüksége van egy alibire,
Engem használhat egész estére.

Mi mókás van a biztonságos játékban?
Én inkább csak rossz leszek.

Ez a te utad.

Én csak egy rossz lány vagyok, ezért illünk össze,
Nem magyarázkodom ha valami rosszat teszek,
Villámgyorsan meghúzom a ravaszt,
Vigyázz édes, lépj vissza.

Mi mókás van a biztonságos játékban?
Én inkább csak rossz leszek.

Ez az én utam.

Oh baby, mutasd a pénzt, azt az ördögi barátot,
Menjünk el Mexicóba, igyunk bűnös margaritát,
Majd meggyújtok egy gyertyát a szerencsénkért,
Most gyerünk baby, menjünk.

Mi mókás van a biztonságos játékban?
Én inkább csak rossz leszek.

Ez a mi utunk.

Vélemény, hozzászólás?

