Britney Spears – I Love Rock ‘n’ Roll (Szeretem a rock ‘n’ rollt)


Mazsi kérésére!:)

Britney Spears – I Love Rock ‘n’ Roll (Szeretem a rock ‘n’ rollt)

Láttam őt táncolni,
A zenegépnél,
Tudtam, hogy
Körülbelül 17 lehet,
Az ütem erős volt,
A kedvenc számom ment,
Elmondom,
Nem telt el sok idő,
Míg már velem volt,
Igen, velem,
És elmondom,
Nem telt el sok idő,
Míg már velem volt,
Igen, velem,

Énekelj!

Szeretem a rock ‘n’ roll-t,
Szóval dobj be még egy tízcentest
A zenegépbe,
Baby
Szeretem a rock ‘n’ roll-t,
Szóval gyere és
Használd ki az időt,
És táncolj velem.

Mosolygott, úgyhogy felkeltem,
És megkérdeztem a nevét,
“De az nem számít,” azt mondta,
“Mert mind ugyanolyan”
Azt mondtam, “Hazavihetlek,
ahol kettesben lehetünk?”
És aztán meg
Léptünk,
És ő velem volt,
Igen, velem,
És léptünk,
És ugyanazt a
Régi számot énekeltük,
Igen, velem.

Énekelj!

Szeretem a rock ‘n’ roll-t,
Szóval dobj be még egy tízcentest
A zenegépbe,
Baby
Szeretem a rock ‘n’ roll-t,
Szóval gyere és
Használd ki az időt,
És táncolj velem.

Szeretem a rock ‘n’ roll-t, igen,
Mert megnyugtatja
A lelkem, igen.

Szeretem a rock ‘n’ roll-t,
Igen, igen, igen.

Azt mondtam, “Hazavihetlek,
ahol kettesben lehetünk?”
És aztán meg
Léptünk,
És ő velem volt,
Igen, velem,
És léptünk,
És ugyanazt a
Régi számot énekeltük,
Igen, velem.

Énekelj!

Szeretem a rock ‘n’ roll-t,
Szóval dobj be még egy tízcentest
A zenegépbe,
Baby
Szeretem a rock ‘n’ roll-t,
Szóval gyere és
Használd ki az időt,
És táncolj velem. (5x)

Britney Spears – I Love Rock ‘n’ Roll (Szeretem a rock ‘n’ rollt)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

