Britney Spears – Radar


Mazsi kérésére!:)

Britney Spears – Radar

Az önbizalom kötelező,
A boldogság csak egy plusz,
Az idegesség sürget,
A szakadék széle, én így szeretem.
Ez a férfi velem egy isteni csoda,
Megrészegít engem, sietnem kell,
Állj, elpirulok tőled,
Az emberek minket néznek.

Nem hinném, hogy tudod, tudod,
Téged nézlek, annyira dögös vagy,
Vajon tudja-e, hogy a radaromon van,
A radaromon, a radaromon, a radaromon.
És ha már észrevettelek, nincs visszaút,
Választottam, nem akarlak elveszteni,
A radaromon, a radaromon,
A radaromon, a radaromon,
És mikor sétálsz,
És mikor beszélsz,
Bizsergés jár át,
Össze akarok olvadni,
Ezt akarom,
És figyelj baby, tekerd fel a hangerőt,
Próbálom veled megértetni,
Hogy a radaromon vagy,
A radaromon, a radaromon, a radaromon.

Rajta vagy a radaromon,
Rajta vagy a radaromon,
Rajta vagy a radaromon.

Érdekes stílusérzék,
10 milliós mosoly,
Szerintem elbírok ezzel,
Tiszta zsákbamacska,
A szemei belelátnak a lelkembe,
Elvesztettem az uralmat,
Már megint látja, hogy nézem,
Beleestem a saját csapdámba.

Nem hinném, hogy tudod, tudod,
Téged nézlek, annyira dögös vagy,
Vajon tudja-e, hogy a radaromon van,
A radaromon, a radaromon, a radaromon.
És ha már észrevettelek, nincs visszaút,
Választottam, nem akarlak elveszteni,
A radaromon, a radaromon,
A radaromon, a radaromon,
És mikor sétálsz,
És mikor beszélsz,
Bizsergés jár át,
Össze akarok olvadni,
Ezt akarom,
És figyelj baby, tekerd fel a hangerőt,
Próbálom veled megértetni,
Hogy a radaromon vagy,
A radaromon, a radaromon, a radaromon.

A radaromon,
Rajta vagy a radaromon,
Rajta vagy a radaromon,
Rajta vagy a radaromon. [2x]

Rajtad tartom a szemem,
Nem hagyhatom, hogy elmenj.

Hé baby, mindegy, hogy most vagy soha,
Már az enyém vagy,
Nem szökhetsz el,
Mert rajta vagy radaromon.
Tetszik vagy sem, már késő,
Mert rajta vagy radaromon.
Mert rajta vagy radaromon.

Nem hinném, hogy tudod, tudod,
Téged nézlek, annyira dögös vagy,
Vajon tudja-e, hogy a radaromon van,
A radaromon, a radaromon, a radaromon.
És ha már észrevettelek, nincs visszaút,
Választottam, nem akarlak elveszteni,
A radaromon, a radaromon,
A radaromon, a radaromon,
És mikor sétálsz,
És mikor beszélsz,
Bizsergés jár át,
Össze akarok olvadni,
Ezt akarom,
És figyelj baby, tekerd fel a hangerőt,
Próbálom veled megértetni,
Hogy a radaromon vagy,
A radaromon, a radaromon, a radaromon.

A radaromon,
Rajta vagy a radaromon,
Rajta vagy a radaromon,
Rajta vagy a radaromon. [2x]

Vélemény, hozzászólás?

