Bruno Mars ft. Lil Wayne – Mirror (Tükör)


Györgyi kérésére! :)

Luke fordítása:
Bruno Mars ft. Lil Wayne – Mirror (Tükör)

[Lil Wayne:]
A mai zsúfolt világban,
Azt sem tudod, hogy jössz vagy mész,
De úgy érzed, jó úton vagy.
Az élet néz rád vissza a tükörből, ne fordulj el!
Nézz rám, ha hozzád beszélek!
Te csak rám nézel, én viszont beléd látok,
Látom a vért a szemedben,
Látom a megkeseredett szerelmet,
Látom a fájdalmad, melyet elrejtesz a büszkeségeddel,
Látom, hogy nem vagy elégedett,
Nem látok senki mást,
Csak magamat látom, amikor belenézek…

[Bruno Mars:]
A tükörbe a falon, már megint itt vagyunk,
Túl a felemelkedésen és a bukáson,
Te voltál az egyetlen barátom.
Azt mondtad, majd megértik, milyen ember is vagyok,
De akkor miért beszélünk erről már megint?

[Lil Wayne:]
Látom az igazságot a hazugságaidban,
Látom, hogy senki sincs melletted,
De én a magányodban is veled vagyok,
Te pedig kijavítasz, amikor tévedek,
Látom a bűntudatot a szégyen mögött,
Látom a lelkedet az ablaküvegen át,
Látom a még meglévő sebeket,
Látlak téged, Wayne, amikor belenézek…

[Bruno Mars:]
A tükörbe a falon, már megint itt vagyunk,
(Lil Wayne: Igen.)
Túl a felemelkedésen és a bukáson,
(Lil Wayne: Aha.)
Te voltál az egyetlen barátom,
(Lil Wayne: Az egyetlen barátom.)
Azt mondtad, majd megértik, milyen ember is vagyok,
(Lil Wayne: Majd megértik.)
De akkor miért beszélünk erről már megint?

[Lil Wayne:]
Magamra nézek, látom a múltamat,
A francba! Pont úgy nézek ki, mint a kibaszott apám,
Kapcsolj villanyt! Füst borítja a tükröket,
De még a törött tükörben is jól látok,
Látom a mamám csodás mosolyát,
Látom a változást, látom az üzenetet,
És ennél tisztább üzenetet még sohasem kaptam,
Hát elkezdem megismerni az embert…

[Bruno Mars:]
A tükörben a falon.
[Lil Wayne:]
Ezt MJ-től tanultam.

[Bruno Mars:]
Megint itt vagyunk,
Túl a felemelkedésen és a bukáson,
Te voltál az egyetlen barátom.

[Lil Wayne:]
Repítsd őket a Marsra, tesó!

[Bruno Mars:]
Azt mondtad, majd megértik, milyen ember is vagyok.
De akkor miért beszélünk erről már megint?

A tükörbe a falon. Már megint itt vagyunk.
Túl a felemelkedésen és a bukáson,
Te voltál az egyetlen barátom.
(Lil Wayne: Van valami kérdés?)
Azt mondtad…
(Lil Wayne: Hozzád fordulok.)
Majd megértik, milyen ember is vagyok.
(Lil Wayne: Te mindenre tudod a választ.)
De akkor miért beszélünk erről már megint?

A tükörbe a falon.

[Lil Wayne:]
Jaj, B.P.!
Úgy látom, ma én repítettem őket a Marsra.

[Bruno Mars:]
De akkor miért beszélünk erről már megint?

Vélemény, hozzászólás?

