Julia Sheer – You Will Never Be (Sosem leszel)


Sziszi kérésére! :)

Julia Sheer – You Will Never Be (Sosem leszel)

Hogy jutottunk idáig?
Sose gondoltam volna,
Hogy hiányolnom kell téged…
Elvesztem a játékaidban,
Válaszok kellettek, miket sose kaptam,
És volt esélyünk,
Azt mondtad erős vagy,
Elég erős,
De tévedtél.

És én most…

Megsüketültem a hallgatásodtól,
Megvakultam a könnyektől,
Ha megbocsájtást keresel,
Azt itt nem találod meg,
Mert hazudtál, míg össze nem tört a szívem,
És most már minden tiszta,
Hogy te sosem leszel…

Nézz rá,
Soha nem fog felérni hozzám,
Mondhatod, hogy sajnálod,
De akkor sem érdekel,
Megérte ezt a zűrzavart?
Megérte ezt a fájdalmat?
Mondhatod, hogy az Ő hibája.
De mindkettőtöké.

És én most…

Megsüketültem a hallgatásodtól,
Megvakultam a könnyektől,
Ha megbocsájtást keresel,
Azt itt nem találod meg,
Mert hazudtál míg össze nem tört a szívem,
És most már minden tiszta,
Hogy te sosem leszel…

Visszanézni nagyon könnyű,
Remélem tudod, hogy te voltál az utolsó hibám,
Ne gyere vissza, és ne mondd, hogy kellek,
Nem fogok maradni.

Már tudom, hogy csak ámítás voltunk,
Jól érezted magad miközben elmentél?
Remélem tetszett,
Mert ő annyira könnyűvérű,
Sosem fogsz megváltozni.

Megsüketültem a hallgatásodtól,
Megvakultam a könnyektől,
Ha megbocsájtást keresel,
Azt itt nem találod meg,
Mert hazudtál míg össze nem tört a szívem,
És most már minden tiszta,
Hogy te sosem leszel…

Hogy te sosem leszel…

Vélemény, hozzászólás?

