Rihanna – No Love Allowed (Tiltott szerelem)


Pati kérésére! :)

Rihanna – No Love Allowed (Tiltott szerelem)

911, ez a segélykérő, igen,
Jobb ha futsz, futsz, futsz,
Gyere és célozd meg a 143-assal, igen, igen,
Mondd, hogy enyém volt a világ,
Gyönyörű hazugság,
De már vége van, van, és a szerelme már nem az enyém,
Keze a magasban, ahogy búcsúzik tőlem,
Azt mondja érdekli, de nincs könny a szemében,
Azt kérdezi jól vagyok-e,
Nigga, vak vagy?

Mint egy golyó, a szerelmed belémtalált,
Repültem mig le nem löktél a földre,
És ez olyan őrültség, hogy azt akarod, többet akarjak,
Azt kiáltom gyilkos, hogy ölhettél meg minket,
Gyilkosnak hívom, tiltott szerelem,
Igen, igen, igen, igen, igen, igen,
Igen, igen, igen, igen, igen, igen,
Igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen.

Az ég rám szakad lassan,
Nincsenek érzések, annyira hideg, hogy nem érez semmit,
Az összetört szív volt a probléma,
Földre akarom teríteni,
Ő az egyetlen, kinek a legjobbad adtam magamból.

Keze a magasban, ahogy búcsúzik tőlem,
Azt mondja érdekli, de nincs könny a szemében,
Azt kérdezi jól vagyok-e,
Nigga, vak vagy?

Mint egy golyó, a szerelmed belém talált,
Repültem míg le nem löktél a földre,
És ez olyan őrültség, hogy azt akarod, hogy többet akarjak,
Azt kiáltom gyilkos, hogy ölhettél meg minket,
Gyilkosnak hívom, tiltott szerelem,
Igen, igen, igen, igen, igen, igen,
Igen, igen, igen, igen, igen, igen,
Igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen.

Általában miattam szoktak sírni,
De ez a férfi, miatta én fogok meghalni,
A mama azt mondta, nincs okom lázadni,
Hallasz most?

Tiltott szerelem.

Mint egy golyó, a szerelmed belém talált,
Repültem míg le nem löktél a földre,
És ez olyan őrültség, hogy azt akarod, hogy többet akarjak,
Azt kiáltom gyilkos, hogy ölhettél meg minket,
Gyilkosnak hívom, tiltott szerelem,
Azt kiáltom gyilkos, hogy ölhettél meg minket,
Gyilkosnak hívom, tiltott szerelem.

Vélemény, hozzászólás?

