IM5 – Into The Night (Az éjszakába)


Olívia kérésére! :)

IM5 – Into The Night (Az éjszakába)

Hallottam, hogy szeretnéd,
Felkelteni az érdeklődésemet,
Már ez a küldetésem,
Hogy megmutassam neked.
A szívünk száguldozik,
Megfontol,
És eljött az igazság pillanata.
El fogom ismerni,
Elvesztem ebben az érzésben,
Elszédít,
Semmi sem állíthat meg,
Csak közelebb és közelebb,
A távolság eltűnik,
Nincs több ellenállás,
Remélem készen állsz,
Mert ezt érted teszem.

Tudod, egész életemben erre vártam,
Erre az egy esélyre,
És most itt állok veled,
A reflektorfény alatt,
El fogunk repülni,
Fel a csúcsra,
Tudod, nincs mit vesztenünk.

Ez még csak a kezdet,
Forog velem a világ,
Szeretem ezt az energiát veled,
Egy a millióhoz,
Tudod, hajlandó vagyok,
Bármire, amit meg kell tennem.
El fogom ismerni,
Elvesztem ebben az érzésben,
Elszédít,
Semmi sem állíthat meg,
Csak közelebb és közelebb,
A távolság eltűnik,
Nincs több ellenállás,
Remélem készen állsz,
Mert ezt érted teszem.

Tudod, egész életemben erre vártam,
Erre az egy esélyre,
És most itt állok veled,
A reflektorfény alatt,
El fogunk repülni,
Fel a csúcsra,
Tudod, nincs mit vesztenünk.

Itt vagyok előtted,
Eléd lépek, itt jobb a kilátás,
Látom, belekerültél a viharba.
Ezért a pillanatért születtem.
És most itt állok a reflektorfényben.
Egy kicsit őrült a helyzet, de nem baj.
Most már nem lassíthatunk,
Már nincs megállás.
Ez most a nagy dolgok ideje.
Feljebb repítünk,
Felszítjuk a tüzet.
Majd feljebb repítünk,
és felszítjuk a tüzet.
Azt csinálunk, amit akarunk.

Vadak vagyunk és szabadok.
Tartson ez örökké.
Játszd le újra!
Olyan magasra repítünk,
Hogy úgy érzed majd, mintha szállnál
Az IM5-val, bele az éjszakába.

Tudod, egész életemben erre vártam,
Erre az egy esélyre,
És most itt állok veled,
A reflektorfény alatt,
El fogunk repülni,
Fel a csúcsra,
Tudod, nincs mit vesztenünk. [2x]

Elhúzunk innen.
Nincs mtől félnünk.
Szállni fogunk.
Szállni fogunk.
Bele az éjszakába.
Bele az éjszakába.

Vélemény, hozzászólás?

