The Gossip – Move In the Right Direction (Elindulok a helyes irányba)


Rudmil kérésére! :)

The Gossip – Move In the Right Direction (Elindulok a helyes irányba)

Egy lépéssel közelebb vagyok, jól érzem magam,
Napról napra egyre jobban leszek,
Gondolatban már haladok előre,
És keresek magamnak egy új helyet.

Visszatartom a könnyeimet,
Elindulok a helyes irányba,
Szembenézek a félelmeimmel,
Elindulok a helyes irányba.

Jól megvagyok,
Minden nappal közelebb kerülök a célomhoz,
Nem vesztem el az eszem. Elvesztem az eszem…

A motiváció hatalmas erőt ad,
A hezitálás volt az első ösztönöm,
Átjutottam a tengeren,
És a teljes önfeláldozás volt a gyengeségem. De nincs baj.

Mert majd visszatartom a könnyeimet,
Hogy elindulhassak a helyes irányba,
Szembenéztem a félelmeimmel,
Így már elindulhatok a helyes irányba.

Jól megvagyok,
Minden nappal közelebb kerülök a célomhoz,
Nem vesztem el az eszem. Elvesztem az eszem…

Összpontosítok, és csak előre nézek,
Már csak nevetve gondolok vissza a múltra,
Sose mondd, hogy sosem kezded újra,
Nem tökéletes megoldás, de azért megteszi.

Visszatartom a könnyeimet,
Hogy elindulhassak a helyes irányba,
Szembenéztem a félelmeimmel,
Így már elindulhatok a helyes irányba.

Jól megvagyok,
Minden nappal közelebb kerülök a célomhoz,
Nem vesztem el az eszem. Elvesztem az eszem…

Vélemény, hozzászólás?

