Carly Rae Jepsen – Mittens (Kesztyű)


Alexa kérésére! :)

Carly Rae Jepsen – Mittens (Kesztyű)

Itthon vagyok ma este,
Pihentetem fejem,
A régi gyerekágyamban.

Lehunyom szemem,
Elszámolok háromig,
Azt kívánom, bárcsak itt lennél velem.

Tavaly, mikor a kezem hideg volt,
Mindig itt voltál, hogy megfogd.

Szóval add nekem a legmelegebb párodat,
A legmelegebb kesztyű párodat,
Kérlek.

Valami kell, mi átkísér,
A Karácsony este magányán,
Belédestem, őrülten,
Nem tudok nem gondolni rád.

Szóval add nekem a legmelegebb párodat,
A legmelegebb kesztyű párodat,
Kérlek.

Az asztalomnál, túlélem,
Helyre hozom a sminket a szememen,
Álmosoly, hogy láthassák,
Azt kívánom, bárcsak itt lennél velem.

Tavaly, mikor a kezem hideg volt,
Mindig itt voltál, hogy megfogd.

Szóval add nekem a legmelegebb párodat,
A legmelegebb kesztyű párodat,
Kérlek.

Valami kell, mi átkísér,
A tél magányán,
Látod, belédestem, őrülten,
Nem tudok nem gondolni rád.

Szóval add nekem a legmelegebb párodat,
A legmelegebb kesztyű párodat,
Kérlek.

Fénylik a neved,
A hóviharon át, baby,
Eltörhetsz,
Minden csontomat, oh.

Tévedtem,
Elérted, hogy tévedjek,
Úgy érzem végig egyedül voltam.

Átsétálok a régi városon,
Senki sincs itt rajtam kívül,
Csinálok egy angyalt a hóba,
Imádkozom, hogy elengedni tudjalak.

Belédestem, őrülten,
Nem tudok nem gondolni rád.

Szóval add nekem a legmelegebb párodat,
A legerősebb párodat,
A legmelegebb párodat.

Látod, belédestem, őrülten,
Nem tudok nem gondolni rád.

Szóval add nekem a legmelegebb párodat,
A legmelegebb kesztyű párodat,
Kérlek.

Carly Rae Jepsen – Mittens (Kesztyű)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

