Go Radio – I Won’t Lie (Nem fogok hazudni)


Dorka kérésére! :)

Go Radio – I Won’t Lie (Nem fogok hazudni)

Hajnali 4 óra és én józanul sétálok az esőben,
Nem számít hová megyek, mindenhol ugyanolyan,
Hideg sötét szobába zártam magam.

Egy ablak voltál nekem, egy világba mit nem ismerek,
Mindenemet elkérted, el kell engedjelek,
Már túl rég óta,
Visszatértem a hideg sötét szobámba.

Ha mindent visszavehetnék,
Mindent rendben hoznék,
Te lehetnél az életem legjobb része,
Egész éjjel mondhatom neked, hogy én az akarok lenni
Akinek kéne lennem,
Azt, hogy…

Nem fogok hazudni,
Millió órája várom, hogy elmondhassam,
Meghalok, ha elhagysz,
Érted dobog a szívem,
Te vagy a szó a nyelvemen,
És én meghalok, ha elhagysz.

Tudom, hogy ezer szót hallottál, mi elvette lélegzeted,
Millió dallamot, minek nem ismerted a kottáját,
Hogy mit jelentenek,
Én mindet odaígértem neked.

Ha mindent visszavehetnék,
Mindent rendben hoznék,
Te lehetnél az életem legjobb része,
Egész éjjel mondhatom neked, hogy én az akarok lenni
Akinek kéne lennem,
Azt, hogy…

Nem fogok hazudni,
Millió órája várom, hogy elmondhassam,
Meghalok, ha elhagysz,
Érted dobog a szívem,
Te vagy a szó a nyelvemen,
És én meghalok, ha elhagysz.

Ez vagyok én, mikor a világom eltűnik,
A szívem megáll mikor rájövök, minden szétesik,
Ez vagyok én, mikor a tüdőm lángokban áll,
Hogy kimondjam amit tudok, mikor kéne, de nemfogom,
Mondj valamit, ami megtöri a csendet,
Esküszöm, hallok minden apró zajt itt,
Látni akarom a reményt, érezni a szerelmet, hallani akarom mit mondasz,
Mikor elmondom, hogy…

Nem fogok hazudni,
Millió órája várom, hogy elmondhassam,
Meghalok, ha elhagysz,
Érted dobog a szívem,
Te vagy a szó a nyelvemen,
És én meghalok, ha elhagysz.

Vélemény, hozzászólás?

