Michael Jackson – Heaven Can Wait (A Mennyország várhat)


Kata kérésére! :)

Michael Jackson – Heaven Can Wait (A Mennyország várhat)

Nemet mondok az angyaloknak,
Nem akarom egyedül hagyni a babámat,
Nem akarom, hogy bárki más öleljen,
Ez egy olyan lehetőség, mivel élek,
Baby, én maradok, a Mennyország várhat,
Nem, ha az angyalok elvisznek erről a földről,
Azt mondom nekik, vigyenek vissza hozzá,
Ez egy olyan lehetőség, mivel élek, talán maradok,
A Mennyország várhat.

Gyönyörű vagy,
Minden pillanat mit veled töltök egyszerűen csodálatos,
Ez a szerelem, kislány, hihetetlen,
És nem tudom mit tennék, ha nem lehetnék veled,
A világ megállna, szóval imádkozom,
Ha az Úr eljönne értem, mielőtt felébredek,
Nem mennék, ha nem láthatnám az arcod, nem tarthatnálak szorosan,
Mi jó lehet még a Mennyországba,
Ha az angyalok eljönnek értem, én nemet mondok.

Nemet mondok az angyaloknak,
Nem akarom egyedül hagyni a babámat,
Nem akarom, hogy bárki más öleljen,
Ez egy olyan lehetőség, mivel élek,
Baby, én maradok, a Mennyország várhat,
Nem, ha az angyalok elvisznek erről a földről,
Azt mondom nekik, vigyenek vissza hozzá,
Ez egy olyan lehetőség, mivel élek, talán maradok,
A Mennyország várhat.

Elképzelhetetlen,
Hogy én fenn üljek a felhőkbe, miközben te egyedül vagy,
Az idő talán eltelik, és te továbblépsz,
Minden fejre állítanék, és megpróbálnék visszatérni a Kicsimhez,
Nem bírnám nézni, ahogy valaki megcsókolja, hozzáér,
Nem bírnám, ha valaki úgy szeretne ahogy én,
Mi jó lehet még a Mennyországba
Ha az angyalok eljönnek értem, én nemet mondok.

Nemet mondok az angyaloknak,
Nem akarom egyedül hagyni a babámat,
Nem akarom, hogy bárki más öleljen,
Ez egy olyan lehetőség, mivel élek,
Baby, én maradok, a Mennyország várhat,
Nem, ha az angyalok elvisznek erről a földről,
Azt mondom nekik, vigyenek vissza hozzá,
Ez egy olyan lehetőség, mivel élek, talán maradok,
A Mennyország várhat.

Oh nem, nem élhetek nélküle,
Nem megyek, nélküle megőrülnék,
Oh nem, a Mennyországnak várnia kell,
Oh,
Oh nem, nem élhetek nélküle,
Nem megyek, nélküle megőrülnék,
Oh nem, a Mennyországnak várnia kell,
Oh.

Nemet mondok az angyaloknak,
Nem akarom egyedül hagyni a babámat,
Nem akarom, hogy bárki más öleljen,
Ez egy olyan lehetőség, mivel élek,
Baby, én maradok, a Mennyország várhat,
Nem, ha az angyalok elvisznek erről a földről,
Azt mondom nekik, vigyenek vissza hozzá,
Ez egy olyan lehetőség, mivel élek, talán maradok,
A Mennyország várhat.

Csak hagyj minket békén, hagyj minket békén,
Kérlek hagyj minket békén.

Michael Jackson – Heaven Can Wait (A Mennyország várhat)” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

