Pussycat Dolls – I Dont Need A Man (Nincs szükségem egy férfira)


Mazsi kérésére! :)

Pussycat Dolls – I Dont Need A Man (Nincs szükségem egy férfira)

Látom, hogy engem nézel,
Mintha lenne nálam valami, ami a tiéd,
És ahogy nézel,
Meg ne próbáld,
Mert én nem vagyok benne,
Csak add fel szépen,
Mert vannak dolgok, miket nem teszek meg,
És nem félek, hogy elmondjam,
Soha nem hagylak bizonytalanságban.

Minél jobban próbálod,
Annál jobban nem veszem be,
És nincs szükség rá, hogy átgondoljam,
Tudnád, ha oda lennék érted.

Nincs szükségem egy férfira, hogy el legyek,
Elvagyok szabadon,
Nincs szükségem egy férfira, hogy jól legyek,
Elvagyok a saját dolgommal,
Nincs szükségem egy gyűrűre az ujjamon,
Hogy teljesnek érezzem magam,
Szóval adj egy kis szünetet,
Elvagyok nélküled is,
Oh!

Tudod, meg van a saját életem,
És minden én vettem mim van,
Szóval ha velem akarsz lenni,
Nem számít mennyi a pénzed,
Én igazi szerelmet akarok,
Anélkül nincs üzlet,
És baby, nincs szükségem olyan kézre,
Ami csak egy dolgot akar megragadni.

Minél jobban próbálod,
Annál jobban nem veszem be,
És nincs szükség rá, hogy átgondoljam,
Tudnád, ha oda lennék érted.

Nincs szükségem egy férfira, hogy el legyek,
Elvagyok szabadon,
Nincs szükségem egy férfira, hogy jól legyek,
Elvagyok a saját dolgommal,
Nincs szükségem egy gyűrűre az ujjamon,
Hogy teljesnek érezzem magam,
Szóval adj egy kis szünetet,
Elvagyok nélküled is,
Oh!

Lépj tovább,
Lépj tovább,
Lépj tovább,
Lépj tovább. [4x]

Nincs szükségem egy,
Nincs szükségem egy férfira, nincs,
Nincs szükségem egy férfira,
Majd én átvészelem,
Mert tudom, hogy jól vagyok,
Újnak érzem magam.

Nincs szükségem egy,
Nincs szükségem egy férfira, nincs,
Nincs szükségem egy férfira,
Majd én átvészelem,
Mert tudom, hogy jól vagyok,
Nélküled is!

Nincs szükségem egy férfira, hogy el legyek,
Elvagyok szabadon,
Nincs szükségem egy férfira, hogy jól legyek,
Elvagyok a saját dolgommal,
Nincs szükségem egy gyűrűre az ujjamon,
Hogy teljesnek érezzem magam,
Szóval adj egy kis szünetet,
Elvagyok nélküled is,
Oh!

Nincs szükségem egy férfira, (Végeztem veled)
Nincs szükségem egy férfira, (Végeztem veled)
Nincs szükségem egy férfira
(Nélküled élek)
(Végeztem veled)

Nincs szükségem egy férfira,
Nincs szükségem egy férfira,
Nincs szükségem egy férfira.

Vélemény, hozzászólás?

